زیدان: برای آماده شدن هازارد صبر می‌کنم

زین الدین زیدان در نشست خبری اولین بازی رئال مادرید در فصل جدید اظهار داشت:‌ مهمترین چیز در خصوص رفتن بیل این بود که می‌خواست از جمع ما جدا شود. این یک تفاهم و تعادلی بود که بین بازیکن و باشگاه رخ داد. اینکه بیل رفت تقصیر من نیست چون موضوع پیچیده بود. من هیچ وقت مشکلی با بیل نداشتم. او هم هیچ مشکلی با من نداشت. هیچ وقت گرت باری روی دوش من نبود.

وی ادامه داد:‌ درست است که او زیاد در ترکیب ما قرار نمی‌گرفت چون ما فصل پیش 25 بازیکن خوب داشتیم و این چیزها در فوتبال رخ می‌دهد.

او در خصوص رفتن ستاره‌ای دیگر از جمع رئال مادرید اظهار داشت: ‌من برای رگیلون خوشحالم. ما 2 بازیکن در پست او داشتیم و من نمی‌توانستم بازیکنی دیگری را در ترکیب نگاه دارم. برای او در اسپرز بهترین آرزوها را دارم.

زیدان گفت: من عجله‌ای روی ادن هازارد ندارم و نمی‌دانم که چه زمانی آماده خواهد شد. ما برای او صبر می‌کنیم.

سرمربی رئال مادرید گفت: اودگارد بازیکنی باکیفیتی است و فکر نمی‌کنم که به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود. این بازیکن تغییر زیادی کرده و هر سال بهتر و بهتر می‌شود. اودگارد اکنون بازیکن مادرید است و ما می‌خواهیم از توانایی‌هایش استفاده کنیم.

رئال مادرید فرداشب در آنوئتای سن سباستین میهمان رئال سوسیداد است.

زیدان در این خصوص گفت: خیلی خوب است که فصل جدید را در این استادیوم سخت شروع می‌کنیم. سوسیداد تیمی است که همیشه خوب بازی می‌کند و دونده ظاهر می‌شود. ما نیز برای این بازی خودمان را آماده کرده‌ایم.