با سرمربیگری پورموسوی نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی می کنیم

مظفر شاملی درباره انتخاب سید سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ صنعت نفت در سال‌های اخیر شخصیت خوبی پیدا کرده و امیدواریم این روند با پورموسوی هم تداوم داشته باشد. هدف ما تنها راضی بودن مردم آبادان است و جز این به موضوع دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی درباره جدایی بسیاری از بازیکنان فصل گذشته صنعت نفت از این تیم گفت: امیدواریم نسل جدیدی را در فصل آینده به فوتبال ایران معرفی کنیم. صنعت نفت در سال‌های اخیر بارها ریزش کلی در بین بازیکنانش داشته است. امسال هم بی‌پولی و بحث انتخاب هیأت مدیره پروسه زمانی طولانی را ایجاد کرد و به همین دلیل بسیاری از بازیکنان ما جدا شدند.

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد:‌ از طرفی امسال بحث کرونا شرایطی ایجاد کرده که قیمت بازیکنان وحشتناک شده است. بازیکنان 500-600 میلیونی صنعت نفت دست کم با پیشنهاد یک تا 2 میلیاردی از این تیم رفتند. بازیکنان لیگ برتری هم معمولاً‌ قرارداد یکساله دارند و پس از آن آزاد می‌شوند. همه این عوامل دست به دست هم داد تا اسکلت اصلی تیم را از صنعت نفت بروند.

شاملی خاطرنشان کرد: امسال می‌خواهیم نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. بازیکنانی در اختیار داریم و سیروس پورموسوی هم نفراتی را معرفی کرده که با شروع تمرینات به بازیکنان باقیمانده ما اضافه می‌شوند. در کل شالوده تیم صنعت نفت از این تیم جدا شد.

وی تصریح کرد: آبادان منطقه بازیکن‌سازی است. سال گذشته هم خیلی‌ها به ما خرده گرفته و ‌گفتند بازیکنان صنعت نفت در سطح لیگ یک یا دو بوده و تیم با این نفرات سقوط می‌کند اما با همین بازیکنان بهترین نتایج را گرفتیم و آنها هم در صنعت نفت مطرح شدند تا اکنون تمام تیم‌های ایران دنبال جذب شان بروند. شک نکنید امسال هم چنین اتفاقی می‌افتد.

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت درباره بودجه این باشگاه برای فصل آینده توضیح داد: قول‌های خوبی برای حمایت مالی از باشگاه داده شده است. منطقه آزاد، پالایشگاه نفت آبادان، استاندار خوزستان و مسئولان شهری آبادان قول دادند به باشگاه کمک کنند و طبق همین صحبت‌ها کار خود را انجام می‌دهیم. 

شاملی درباره دستیاران سیروس پورموسوی در تیم صنعت نفت گفت: این موضوع در یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد به احتمال زیاد سه مربی آبادان و دو مربی غیر آبادانی با نظر پورموسوی به کادر فنی می‌آیند و درباره مربیان بومی هم خودش تصمیم‌گیرنده است.