استقلال قدرت پیروزی مقابل هر تیمی را دارد

مهدی پاشازاده در خصوص تساوی تیم فوتبال  استقلال ایران مقابل الشرطه عراق، اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت دیدیم؛ درست مثل بازی با تراکتور. استقلال در نیمه اول اصلا خوب نبود، اما در نیمه دوم خیلی بهتر ظاهر شد. نمی‌دانم دلیل این همه تفاوت در نحوه بازی استقلال بین نیمه اول و دوم چه بود.

وی درباره اینکه نامجومطلق معتقد بود، چون تیمش مدتی دور از میادین بوده در نیمه اول تمرکز لازم را نداشته است، گفت: به نظرم این دلیل منطقی برای عملکرد ضعیف استقلال در نیمه اول نیست. حدودا دو هفته پیش بود که استقلال در جام حذفی به میدان رفت و به نظرم فاصله بین مسابقاتش زیاد نبود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال رفته بود که مساوی بگیرد، اما زمانی که گل خورد شرایط به کلی تغییر کرد. با این حال، ما در نیمه دوم توانایی‌های استقلال را دیدیم. ۲ تعویضی که نامجومطلق انجام داد باعث شد تیم جان بگیرد و از سوی دیگر، تیم حریف با تعویض‌هایش ضعیف‌تر شد. این مسئله نشان از پتانسیل بالای استقلال است. تیم باید روی ضربات ایستگاهی بیشتر کار کند، چون در این مورد ضعف دارند.

پاشازاده در پایان در مورد اینکه چقدر به صعود استقلال به دور بعدی امیدوار است، خاطرنشان کرد: استقلال پتانسیل لازم برای برد مقابل الاهلی را دارد. به نظرم شرایط دو تیم مساوی است و استقلال قدرت پیروزی مقابل هر تیمی را دارد. برد استقلال مقابل الاهلی بستگی به این دارد که آنها چقدر حریف را خوب آنالیز و روی نقاط ضعف آنها تمرین می‌کنند و از طرفی برای برد برنامه‌ریزی می‌کنند.