ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل

مثل بازی قبل که پرسپولیس ی ها با دو تغییر وارد زمین شدند، این بار هم قرار است که دو جابجایی در ترکیب سرخپوشان ایجاد شود که یکی اجباری و به خاطر آسیب دیدگی آل کثیر مهاجم پرسپولیس است و دیگری خروج سعید آقایی به دلیل مصدومیت و بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان خواهد بود.
دروازه بان ۲۹ ساله پرسپولیس که در دو بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا فیکس بود، در سومین بازی هم به میدان خواهد رفت و امیدوار است که یک کلین شیت دیگر را این بار مقابل حریفی قدرتمند و مدعی ثبت کند‌. او در بازی رفت مقابل التعاون عملکرد درخشانی داشت و سه مهار را به ثبت رساند اما در بازی برگشت خط دفاعی پرسپولیس اجازه حمله و موقعیت خاصی را به حریف عربستانی نداد.

سیدجلال حسینی مدافع شماره ۴ پرسپولیس که در دیدار قبلی عملکرد مطلوبی داشت، در این بازی فیکس خواهد بود و با محمدحسین کنعانی زادگان زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند و در سمت راست و چپ نیز سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده نقش آفرینی می‌کنند.
پرسپولیس دوباره با خط هافبک چهار نفره به مصاف حریف خود می‌رود و تغییری را در این منطقه از زمین نخواهد داشت. میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان و بشار رسن چهار بازیکنی هستند که در این منطقه کلیدی به میدان خواهند رفت؛ جایی که احتمالا نقش مهمی را در نتیجه بازی ایفا خواهد کرد.
خروج عیسی آل کثیر از ترکیب اصلی تیم پرسپولیس در حالی اتفاق می‌افتد که در دو بازی قبلی آرمان رمضانی ناامیدکننده بود و مهدی عبدی هم پس از بهبود مصدومیت هنوز به میدان نرفته اما با این حال قرار است که وحید امیری در کنار عبدی زوج خط حمله را تشکیل دهد.
پرسپولیس روی نیمکت ذخیره های خود علاوه بر عیسی آل کثیر که احتمالا فرصت چند دقیقه بازی را خواهد داشت، دو کاپیتان را هم در آنجا می‌بیند؛ امید عالیشاه و احمد نوراللهی که بسته به موقعیت مسابقه وارد زمین خواهند شد. همچنین علی شجاعی نیز روی نیمکت حضور خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل الدحیل:


حامد لک
سیدجلال حسینی
کمال کامیابی نیا
شجاع خلیل زاده
وحید امیری
بشار رسن
سیامک نعمتی
مهدی عبدی
محمدحسین کنعانی زادگان
احسان پهلوان
میلاد سرلک