ورزشگاه آنفیلد به تبریز آمده است!

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور  اظهار کرد: من زمانی که وارد استادیوم یادگار امام تبریز شدم مشاهده کردم که  هیچ کس در ورزشگاه  ۸۰ هزار نفری حرف نمی‌زند و صدایم به ۱۰۰ متری می‌رسید. هواداران تبریزی  تمرکز کرده بودند تا شعار مخصوص خود را بدهند و  آن‌ها حدود ۳ ساعت همچنان شعار می‌دادند و سرجای خود نمی‌نشستند. من تجربه بازی مقابل تیم‌های المپیاکوس یونان و لیورپول  را داشتم و همان جا گفتم که جو ورزشگاه یادگار امام تبریز مثل استادیوم آنفیلد است.

او ادامه داد: من علاقمند به بازی مالکانه و هجومی هستم و مردم تبریز از تیم خود پیروزی می‌خواهند و برای اینکه باشگاه تراکتور در سطح A  قوتبال ایران بتواند بازی کند باید ستاره و بازیکن جوان داشته باشد. ما باید تحت هر شرایطی خرید‌های خوب در پست‌های مختلف داشته باشیم. ان شا الله هفته آینده ۳، ۴ بازیکن فوق العاده خوب خریداری کنیم و پست‌هایی که ایراد داریم را تقویت کنیم.

۷ سهمیه لیگ برتری خود را خریداری می کنیم 

منصوریان افزود: همچنین خودم ۳، ۴ بازیکن جوان خوب آماده کردم و اگر در تیم دیگری بودم چند بازیکن جوان ماشین سازی و تراکتور را به خدمت می‌گرفتم. شاکله و ستون تیم ما خیلی خوب است و فقط باید نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم و تقویت تیم ما نباید در پست‌هایی که بازیکن خوب در اختیار داریم انجام شود. علاوه بر این ما نباید به خرید‌های خود آسیب بزنیم و به طور حتم ۷ سهمیه لیگ برتری خود  را به نحو احسن خریداری می‌کنیم.  

منصوریان: جو ورزشگاه یادگار تبریز همانند استادیوم آنفیلد است/ دست دلال ها را از تراکتور کوتاه می کنیم

قداست شجاعی، حاج صفی و دژاگه در تراکتور شکسته نمی شود 

سرمربی تراکتور بیان کرد: تمرینات تیم ما از شنبه هفته آینده در زمین بنیاد دیزل شروع می‌شود و به طور کلی با  فضای بازیکن سالاری مخالف هستم. نیمکت خوب تیم ما به خاطر حضور مسعود شجاعی است و او بیشترین نقش را ایفا کرده است و بعد از آن حاج صفی و دژاگه قرار دارند. قداست این ۳ بازیکن در باشگاه تراکتور به هیچ وجه شکسته نمی‌شود، چون آن‌ها سمبل این باشگاه هستند و هیچ نسبتی با استقلال و پرسپولیس ندارند. آن‌ها پیشکسوتان تراکتور در سال‌های آینده هستند که در سطح بالا بازی می‌کنند.  

تمرکز هواداران تراکتور بر روی فضای مجازی نباشد 

او ادامه داد: این موضوع را با بازیکن سالاری اشتباه نگیرید و قول به هواداران تراکتور می‌دهم که با همه وجود برای آن‌ها تلاش می‌کنیم. همچنین سعی می‌کنیم شرمنده خود و هواداران نشویم و بقیه مسائل را به خدا واگذار می‌کنم. از هواداران می‌خواهم تمرکز بر روی فضای مجازی نداشته باشند و جوسازی‌ها را پیگیری نکنند و به فضای واقعی روی بیاورند. فضای واقعی تیم ما ۳۰ بازی لیگ برتر فوتبال و ۹۰ دقیقه سوپر کاپ است و ان شالله چند ۹۰ دقیقه در جام حذفی خواهیم داشت. همچنین  امیدوارم لیگ قهرمانان آسیا را تا ۹۰ دقیقه پایانی بتوانیم ادامه بدهیم. من به هواداران قول می‌دهم که دستی از باشگاه بیرون نمی‌رود که التماس به دلالیسم کنیم و آن دست‌ها را کوتاه می‌کنیم.