اجازه ندادند استقلال نتیجه بگیرد

افشین حاجی‌پور در مورد آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: امیدوارم این تیم در ادامه مسابقات موفق شود. به هر حال استقلال شرایط سختی را تجربه کرده و روز‌های پُرحاشیه‌ای را سپری می‌کند. امیدوارم آخرین امیدهایش زنده بماند.

وی با اشاره به ورود مربیان جوان به لیگ برتر و اتفاقاتی که برای فرهاد مجیدی افتاد، گفت: اعتقاد دارم دنیای مربیگری با دنیای بازیکنی خیلی متفاوت است. با این حال این دو در یک چیز مشترک هستند. همه ما فوتبال را از پایه شروع کردیم و به سطح اول ایران رسیدم. مربیگری هم دقیقا همین است باید از رده‌های پایین شروع کنیم تا به مرور به عنوان دستیار تجربه کسب کرده و به رده‌های بالای مربیگری برسیم. هر چند شرایط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس متفاوت است.

بازیکن سابق تیم فوتبال  استقلال  با اشاره کم‌تجربگی فرهاد مجیدی ادامه داد: فرهاد بد نتیجه نگرفت. او مسئولیت تیمی را برعهده گرفت که کسی جرات نشستن روی نیمکت آن را نداشت. فرهاد محکم ایستاد و با وجود همه حواشی تلاش کرد و تیم را سر سامان داد. استقلال در لیگ، دوم شد و در جام حذفی قهرمانی را با آن همه حرف و حدیث از دست داد.

حاجی‌پور به چالشی که مجیدی و مدیران باشگاه با هم داشتند اشاره و خاطرنشان کرد: اجازه ندادند استقلال نتیجه بگیرد. مگر می‌شود رقیب دیرینه را شکست دهید و شش گل وارد دروازه کنید ولی فردای آن روز آن حواشی به وجود بیاید؟ در اوج حساسیت نمی‌دانم چرا مدیران استقلال به ایتالیا رفتند و بی‌جهت در حالی که مذاکره‌ای برای مربیگری استراماچونی نشده بود دم از مذاکره برای بازگشت او زدند. ای‌کاش فرهاد وارد این بازی‌ها نمی‌شد.