واکنش ژاوی به احتمال رویارویی دوباره با پرسپولیس

 تیم فوتبال سپاهان فردا(پنجشنبه) در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می رود.

ژاوی در نشست خبری پیش از این دیدار، گفت: خوشحالیم که به مرحله بعد راه پیدا کردیم ولی ما السد هستیم و در تمام بازی ها به دنبال پیروزی هستیم. هنوز در مرحله گروهی هستیم و باید تا آخرین بازی تلاش کنیم.نباید برای راهیابی به مرحله بعد نگران نتیجه مقابل یک رقیب بسیار دشوار باشیم.

وی افزود: سپاهان تیم خوبی است و مخصوصا خط دفاع قدرتمندی دارد. این تیم ایرانی خیلی خوب توپ را حفظ می کند. در کل ما در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم. هر 3 رقیب ما تیم های قدرتمندی هستند. ما در بازی پیشرفت می کنیم و می خواهیم به این روند رشد خود ادامه دهیم. سپاهان تیمی بسیار قوی و با دیسیپلین است که به خوبی دفاع می‌کنند، بازی با توپ قدرتمندی دارند و ‌‌رویارویی با آنها برای هر تیمی در آسیا بسیار دشوار است.

ژاوی ادامه داد: ما می توانیم با پیروزی در این بازی صدرنشین گروه صعود کنیم البته اگر النصر در بازی آخر برنده نشود. می خواهیم مرحله گروهی را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: دو بازیکن محروم داریم که زمان مناسبی برای محرومیت است، چرا که بازیکنان در خلال این تورنمنت طولانی احتیاج به استراحت هم دارند. خوشحال هستم که جوانان بسیار خوبی در السد حضور دارند که این زمانی است که به آنها میدان داده شود تا خود را در رقابت‌هایی اینچنین ثابت کنند. ما باید منتظر نتیجه بازی خودمان مقابل سپاهان باشیم و ببینیم النصر هم چه نتیجه‌ای به‌دست می‌آورد. بعد از آن نگران این خواهیم بود که در مرحله بعد مقابل کدام تیم قرار بگیریم.

ژاوی تصریح کرد: پرسپولیس یا هر تیم دیگری در جمع هشت تیم دیگر اولین مرحله حذفی منطقه غرب رقبای دشواری خواهند بود. سال گذشته مقابل الدحیل قرار گرفتیم، اما در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک اشتباه، از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماندیم. فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان هست.

وی خاطر نشان کرد:  در مجموع تیم‌هایی که اینجا هستند را برای مراحل بعدی آنالیز کردم و پاختاکور نظر من را جلب کرده است. به عنوان یک بازیکن مقابل آنها به میدان رفتم و آنها بسیار پرقدرت هستند. بازی مقابل تیم حال حاضر آنها برای هر تیمی دشوار خواهد بود.