گل محمدی: چند بازیکن با زور پزشکان و دارو بازی می کنند

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار داشت: با یکی از بهترین و قوی ترین تیم های این دوره باید بازی کنیم. السد با مربی خوبش، یکی از مدعیان کسب جام است.

وی افزود: ما هم در چند دیدار اخیر نشان داده ایم به معنای واقعی یک تیم هستیم و یک ستاره داریم که آن هم پرسپولیس است. فکر می کنم حریف ستارگان و بازیکنان خوب زیادی دارد که کارمان را سخت می کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باید تمرکز زیادی برای مهار بازیکنان السد و استفاده خوب از فرصت ها داشته باشیم. ان شاء الله بتوانیم مثل بازی قبلی که نشان دادیم تیم خوب و بزرگی هستیم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل محمدی ادامه داد: خودم خیلی به بازیکنان امیدوارم. اگر باور داشته باشند می توانیم بازی را ببریم، این اتفاق رخ می دهد. امیدوارم در نهایت دیدار خوبی باشد که نتیجه اش هم به سود ما باشد.

وی درباره اینکه چه موضوعی در تیم السد وجود دارد که باید مراقب آن باشید، گفت: موارد زیادی وجود دارد زیرا ستارگان فوق العاده و در خطوط مختلف تیمی بازیکنان خیلی خوبی دارد. روی نیمکتشان هم یک مربی باهوش می نشیند و این کار را برای تمام تیم ها سخت می کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ما هم پرسپولیس هستیم و برای خود اهداف بزرگی تعیین کرده ایم که برای رسیدن به آنها حاضر هستیم فداکاری کرده و از جان مان بگذریم. باید با تمام وجود بازی کنیم تا سبب افتخار هواداران شویم.

گل محمدی افزود: می دانیم هواداران پرسپولیس منتظر بازی فردا و خبرهای خوب از سوی بچه های ما هستند. به همین دلیل با تمام وجود بازی می کنیم. در نشست قبلی هم گفتم یکی دو بازیکن ما با مصدومیت و حتی یکی از بچه ها با شکستگی پا بازی می کند اما برخی ها باور نکردند اما این واقعیت است.

وی ادامه داد: تیمی هستیم که بچه های آن از جان مایه می گذارند و سه چهار نفر با زور پزشکان و دارو بازی می کنند. البته این موضوع جای خوشحالی دارد زیرا نشان می دهد تیم واقعی هستیم که حاضریم برای همدیگر و هواداران جان خود را هم فدا کنیم.