نقطه قوت استقلال برابر پاختاکور

سعید مراغه‌چیان در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال  استقلال  در لیگ قهرمانان آسیا با هدایت مجید نامجومطلق، اظهار داشت: استقلال مقابل الاهلی خوب بازی کرد چون محکوم به بردن بود. باید مقابل پاختاکور هم همین‌گونه بازی کند.

وی افزود: تعجب من از این است که مهاجم خوبی مثل امیرارسلان مطهری چرا در ترکیب اصلی نیست. به نظرم او اگر در دیدار مقابل الشرطه و پرسپولیس هم در ترکیب اصلی حضور داشت، استقلال می‌توانست پیروز آن بازی‌ها باشد. مطهری واقعاً بازیکن تاثیرگذاری است و امکان دارد نیمکت‌نشینی باعث اُفت او شود. این بازیکن هر زمان که به زمین آمده، یا گل زده یا تاثیرات مثبت زیادی داشته است.

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور ازبکستان، تصریح کرد: استقلال در شرایط روحی خوبی قرار دارد و فکر می‌کنم مقابل پاختاکور موفق می‌شود. این موضوع را هم باید در نظر داشته باشیم که نباید پاختاکور را دست کم گرفت چون تیم فیزیکی و قدرتمندی است. نقطه قوت استقلال، انگیزه بازیکنانش است و به نظرم باید از ابتدا، بازی را تهاجمی آغاز کنند.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در پایان پیرامون وضعیت تیم نامجو‌مطلق، خاطرنشان کرد: تیم استقلال در نیمه اول مقابل الشرطه خوب بازی نکرد، اما نامجومطلق کارش را بلد است و هر چه گذشت تیم او بهتر شد. این تیم مقابل الاهلی واقعاً نمایش خوبی داشتند.