بعد از یک فصل دوری از لیگ برتر می‌خواهم بازگردم

شیدا تخشا بازیکن سابق  ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: من در این روز‌ها تمریناتم را به صورت انفرادی پیش می‌برم و بدنسازی و کار با توپ می‌کنم. در حال حاضر با جایی قرارداد نبسته ام و بازیکن آزاد هستم. اما تمرینات فردی من با مربی‌های خصوصی است.

او تصریح کرد: پیشرفت در فوتبال به مسائل زیادی بستگی دارد از جمله پشتیبانی و حمایت از بازیکن‌ها از لحاظ فراهم کردن زمین چمن و سالن‌های بدنسازی و غیره.

تخشا افزود: من در حال حاضر دانشجوی رشته‌ پزشکی هستم و در کنار تحصیلم برای قرارداد بستن با یک تیم لیگ برتری در این فصل از رقابت‌های فوتبال بانوان تمرین می‌کنم.

بازیکن سابق ذوب آهن اصفهان گفت: تا چند سال گذشته در اصفهان زمین چمن و تیم‌های فوتبال برای بانوان وجود نداشت و من قبل از فوتبال به مدت یک فصل در لیگ برتر فوتسال بانوان با تیم پاس همدان بازی می‌کردم. بعد هم چند بازی با تیم فوتبال شاهین بوشهر کردم.

او تصریح کرد: فوتبال را با تیم آینده سازان آغاز کردم و با آن تیم توانستیم به مقام قهرمانی در لیگ دسته یک بانوان برسیم و به لیگ برتر صعود کردیم. همان سال اولی که در لیگ برتر حضور داشتیم، به عنوان پدیده لیگ انتخاب شدیم. با تیم آینده سازان چند سال متوالی روی سکو بودیم و عنوان دوم و سوم رقابت‌ها را به دست آوردیم. سال آخری که با آینده سازان بودیم قهرمان لیگ شدیم، اما این تیم به دلیل مشکلات مالی منحل شد. من ۶ سال پیاپی کاپیتان این تیم بودم.

تخشا افزود: بعد از انحلال تیم آینده سازان، یکسری از بازیکنان به خارج از شهر اصفهان رفتند و من به تیم ذوب آهن پیوستم، اما پس از بازی در ذوب آهن به مدت یک فصل به خاطر کنکورم از دنیای فوتبال دور بودم و بعد از یک فصل دوری از فوتبال، قصد دارم دوباره به لیگ برتر بازگردم.