به اندازه قیمت 206 با فوتبالیست‌ها قرارداد ببندید!

روزبه شاه‌علی‌دوست به دوران حضور ۱۵ ساله‌اش در سایپا پایان داد و تصمیم گرفت در لیگ بیستم برای تیم نساجی مازندران به میدان برود؛ او برای نخستین بار پیراهن نساجی را به تن کرد و در دیداری دوستانه مقابل ماشین‌سازی به میدان رفت، دیداری که با پیروزی دو گله نساجی به پایان رسید.

شاه‌علی‌دوست درباره انتقالش از سایپا به نساجی گفت: فکر می‌کنم فوتبال حرفه‌ای همین باشد، خیلی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال چنین تصمیمی را گرفته‌اند و مجبور شده‌اند پس از سال‌ها در تیم دیگری بازی کنند و من هم در این‌باره مستثنی نیستم، من خوشحالم که توانستم به تیم ریشه‌دار و بزرگ نساجی بیایم. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.
وی درباره اینکه گفت «مجبور به جدایی از سایپا شده»، توضیح داد: نه، منظور من از اجبار اتفاق خاصی نبود؛ گفتم که فوتبال حرفه‌ای است و پس از سال‌ها تصمیمی سه‌جانبه (از سوی من، هیئت‌مدیره و کادر فنی محترم سایپا) گرفته شد. من فکر می‌کنم به خواست خدا بود و جدایی‌ام از سایپا را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانم برای نساجی مثمرثمر باشم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام.

شاه‌علی‌دوست درباره شرایط نساجی گفت: تیم تغییراتی را نسبت به فصل گذشته داشته است، کار سخت‌تر شده چراکه باید تیم جدیدی را ساخت، اما همگی سخت در تلاش هستیم تا تیم منسجم و خوبی داشته باشیم.
روزبه درباره افزایش قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: من خودم احساس می‌کنم لیگ امسال به دو دسته تقسیم می‌شود، یک‌سری تیم‌هایی که به لحاظ هزینه قدرت آن را دارند که برای تیم‌هایشان هزینه کنند و فکر می‌کنم پول‌هایی که به آن‌ها تزریق می‌شود از نهاد‌های دولتی است و برای همین مشکلی ندارند؛ یک‌سری از تیم‌ها هم خصوصی هستند که شرایط‌شان سخت است و بعید می‌دانم در آن تیم‌ها از قرارداد‌های میلیاردی خبری باشد. شخصاً با افزایش بی‌رویه قرارداد‌های بازیکنان مخالفم، اما همه چیز در مملکت ما گران شده است. خود من سال ۸۵ که به لیگ برتر فوتبال ایران وارد شدم، قراردادم ۱۵ میلیون تومان بود و خودرو پژو ۲۰۶ هم ۱۵ میلیون تومان بود. پس الان هم اگر بازیکنی در لیگ حضور پیدا می‌کند باید حداقل اندازه پول ۲۰۶ حقوق بگیرد!
وی افزود: فکر می‌کنم اگر در جامعه تورم و قیمت‌ها کنترل می‌شد، چنین شرایطی پیش نمی‌آید چراکه من معتقدم همه چیز به هم ربط دارد. زمانی که جوان بودم رقم قرارداد به نحوی بود که می‌شد با آن یک سال زندگی کرد، اما اکنون برای برخی بازیکنان جوان رقم قرارداد کم است، اما امیدوارم رقم قراردادشان افزایش یابد و بتوانند خرج یک‌سال‌شان را داشته باشند.