صعود به فینال آسیا دور از دسترس نیست

 ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم پاختاکور ازبکستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس با جان و دل بازی کردند و آن‌ها با ارائه بازی هوشمندانه توانستند حریف سخت کوش خود را شکست بدهند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

او ادامه داد:  ماشاریپوف هافبک پاختاکور یکی از ارکان اصلی این تیم ازبکستانی در دقیقه ۱۷ از زمین مسابقه اخراج شد. اگر پاختاکور ۱۰ نفره هم نمی‌شد باز هم چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کرد، چون پرسپولیسی‌ها آمده بودند که این بازی را پیروز شوند و به مرحله نیمه نهایی راه یابند. به نظرم تیم پرسپولیس با همبستگی، اتحاد و همدلی بین بازیکنان خود توانست تیم ۱۰ نفره پاختاکور را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند. پرسپولیس شخصیت پیروزی و قهرمانی در آسیا را دارد.

بازیکنان پرسپولیس فراتر از فوتبال آسیا بازی می کنند

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: عیسی آل کثیر توانست از نفوذ‌های چپ و راست ۲ گل به ثمر برساند. نعمتی و آقایی خیلی خوب از کناره‌های زمین ارسال کردند و آل کثیر تو پ‌ها را تبدیل به گل کرد. در صحنه گل اول، نعمتی توپ را ارسال کرد و امیری به خوبی مدافع حریف  را گول زد و جای خالی داد و عیسی آل کثیر گل اول را به ثمر رساند. همچنین آقایی در زمان حرکت، پاس خوبی در محوطه جریمه ارسال کرد و آل کثیر گل دوم را زد. به نظرم بازیکنان پرسپولیس بازی فراتر از فوتبال آسیا ارائه کردند و آل کثیر نشان داد گلزن تمام عیار است.

بازی با النصر راحت تر از پاختاکور است 

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم النصر عربستان گفت: به هر حال تیم پرسپولیس بعد از ۷۲ ساعت باید به مصاف تیم النصرعربستان برود و زمان استراحت چندانی ندارد. به نظرم بازی با النصر راحت‌ تر از پاختاکور است، چون تیم ازبکستانی قدرتی، پرانرژی و سخت کوش بودند و کار‌های ترکیبی را به خوبی انجام می‌دادند. ما باید برای پیروزی به زمین مسابقه برویم و بازیکنان سعی خود را می‌کنند تا به فینال آسیا راه یابند.

پرسپولیس شخصیت قهرمانی در آسیا را دارد 

عربشاهی بیان کرد: به نظرم صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست و پرسپولیس شخصیت رسیدن به فینال و قهرمانی در آسیا را دارد. این تیم فراتر از فوتبال آسیا بازی می‌کنند و تاکنون  بازیکنان ثابت کردند که توانایی قهرمانی را دارند تا دل مردم را شاد کنند. هدف کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس این است که قهرمان شوند.

عربشاهی بیان کرد: از زحمات کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم و آن‌ها با جان و دل بازی می‌کنند.  به نظرم جای شجاع خلیل زاده در تیم ملی خالی است و این بازیکن لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. شجاع خیلی خوب می‌جنگد و ارسال‌های بلند برای مهاجمان ارسال می‌کند و سطح فنی بالایی دارد و حیف است که در ترکیب تیم ملی نباشد.