ملاقات سه پرسپولیسی در لیگ پرتغال

فردا پورتو در یک بازی حساس از هفته سوم رقابت های لیگ پرتغال پذیرای ماریتیمو است. مسابقه ای که تیم میهمان در آن به دنبال شکستن یک طلسم است؛ ماریتیمو تا به حال در ورزشگاه پورتو پیروز نشده است.

پورتور قهرمان فصل گذشته لیگ پرتغال ، فصل را به بهترین شکل ممکن شروع کرد. آن ها ابتدا براگا راشکست داده و بعد بوآویستا را با 5 گل در هم شکستند.

اما شیرهای مادیرا فصل را با شکست مقابل سانتاکلارا شروع کردند با این حال در بازی دوم توانستند توندلا را شکست بدهند. آن ها با 3 امتیاز در رده نهم جدول هستند و تلاششان این است که فصلی به دور از منطقه سقوط را سپری کنند. ماریتیمو برای رسیدن به این هدف علی علیپور مهاجم فصل های قبل پرسپولیس را برای تقویت خط حمله شان به خدمت گرفته ضمن اینکه امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد.

عابدزاده که سومین فصل حضورش در ماریتیمو را سپری می کند در دو بازی اول فصل دروازه بان اصلی و شماره یک این تیم بوده است اما علی علیپور که به خاطر مشکلات ویزا بیش از دو ماه دیر به تمرینات ماریتیمو اضافه شد هنوز نتوانسته برای این تیم به میدان برود. 

اما این دو بازیکن تنها عوامل جذابیت بازی برای ایرانی ها نیستند. مهدی طارمی ستاره خط حمله تیم ملی ایران و مهاجم سابق پرسپولیس در پورتو حضور دارد. طارمی که بعد از پیوستنش به پورتو هنوز به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب قرار نگرفته در این دو بازی نیز ارزش های خودش را با گرفتن یک پنالتی مهم برابر براگا نشان داد. 

بی شک بازی فردا که ساعت 21 به وقت تهران در استادیو دو دراگو ورزشگاه تیم پورتو برگزار می شود ، می تواند جدال جذاب سه بازیکن ملی پوش ایرانی باشد که هر سه آن ها زمانی در پرسپولیس بازی می کرده اند. البته که از میان این سه بازیکن به نظر امیرعابدزاده بیشترین شانس را برای شروع بازی به عنوان بازیکن اصلی را دارد. 

مهدی طارمی شاید در این بازی نیز حکم ذخیره طلایی سرجیو کونسیسائو را بازی کند و علی علیپور نیز شاید به دلیل اینکه مدت کمی با ماریتیمو تمرین کرده این مسابقه را نیز از دست بدهد.