کدام بازیکنان از استقلال جدا می شوند؟

باشگاه استقلال این روز‌ها شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، این تیم که تا همین دیروز نه مدیرعامل داشت نه سرمربی، نه مربی؛ وضعیت بازیکنانش هم در فصل نقل و انتقالات نامشخص است و این نگرانی هواداران استقلال را بیش از قبل کرده است.

دیروز احمد مددی به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال انتخاب شد، اما در فاصله سه هفته به شروع لیگ برتر این تیم همچنان بدون سرمربی است و برخی از بازیکنان هم صحبت از جدایی کرده‌اند که به نظر می‌رسد جدایی پنج نفر از این نفرات از استقلال قطعی شده است.

زکریا مرادی روز گذشته جدایی‌اش را در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده بود؛ کاری که چند روز پیش سیدحسین حسینی هم انجام داده بود. به نظر می‌رسد روزبه چشمی هم با تیم ام الصلال قطر توافق کرده است و محمد دانشگر به دلیل توهین به هواداران و ارسلان مطهری به علت توهین به کادرفنی قبلی جدایی‌شان تقریبا قطعی شده است.

استقلال که زیر نظر وزارت ورزش است بر خلاف تیم دیگر این وزارت اوضاع جالبی ندارد و شاید در این چند سال اخیر استقلال چنین آشفته بازاری را تجربه نکرده بود. با گذشت روز‌ها هیچکس نه از وزارت ورزش و نه اعضای هیئت مدیره به فکر این تیم پرهوادار پایتخت نیست و احتمالاً استقلال با این روند، مانند چند سال گذشته بازهم نتیجه نخواهد گرفت.