ماجرای شادی بعد از گل عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس

بعد از گلزنی مقابل پاختاکور، عیسی آل کثیر دو انگشت اشاره اش را به سمت چشمش برد و گوشه اش را کشید؛ شادی گل خاص گلزن دزفولی پرسپولیسی ها که از زمان حضورش در پیکان آن را انجام می‌دهد. 

اما این شادی گل در تکرار ذهنیت هایی را برای برخی از مسئولان برگزاری مسابقات آورده است که آیا بادامی شدن چشم عیسی بعد از گلزنی دلالت بر موضوع خاصی دارد یا نه؟ این حساسیت در نامه ای به پرسپولیسی ها ارجاع شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا از پرسپولیس درخواست کرده تا در این باره توضیح بدهد.

موضوع البته برای آل کثیر ساده تر از این حرف هاست؛ او در این باره توضیح داده و گفته:  «می‌توانید از آن‌هایی که سال‌هاست من را می‌شناسند بپرسید. اصلا اهل این نیستم که بخواهم باعث ناراحتی دیگران بشوم. همین خوشحالی را در بازی های قبلی مقابل الشارجه و السد انجام دادم، حرف و حدیث و حساسیتی هم نبود، به هر حال من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم های کوچکی دارد.»

میکاییل برادرزاده ۸ ساله و کوچک آل کثیر که رابطه بسیار خوبی با او دارد، همان فردی است که چند بار در مصاحبه های این بازیکن کنارش حاضر شده و به نظر می‌رسد مهاجم سرخ ها علاقه ویژه ای به او دارد.

تصاویر خوشحالی های پس از گل ال کثیر با پیراهن صنعت نفت و پیکان نشان می‌دهد که وی پیش‌تر هم این مدل خوشحالی را انجام داده بود و اساسا همین تصاویر آرشیوی ثابت می‌کند که او هیچ غرض خاصی نداشته است.

توضیح باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شده تا حساسیت احتمالی در این باره از بین برود؛ البته این مسئله موضوع چندان ملتهبی نبوده و کنفدراسیون فوتبال آسیا برحسب وظیفه برای بررسی موضوع نامه زده بود.