اتفاق عجیب در مسابقه آنلاین تیراندازی

مسابقه آنلاین تیراندازی با حضور تیراندازان ۳ کشور روز جمعه برگزار شد اما نکته عجیب و جالب این مسابقه حضور الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ بود که هنوز قرارداد خود را با فدراسیون به امضا نرسانده است.
الهام هاشمی که مدتهاست با تیم ملی تفنگ ایران کار می‌کند، قراردادش نیمه اول مرداد امسال به پایان رسید اما هنوز توافق نهایی برای ادامه همکاری صورت نگرفته است.
فدراسیون تیراندازی هم هیچ پاسخ شفافی به این اتفاقات نداده و شنیده‌ها حاکی از این است هاشمی از شنبه هفته گذشته با ورزشکاران خداحافظی و اردو را ترک کرده است.

* دلیل حضور هاشمی در مسابقه آنلاین چه بود؟

با توجه به اینکه گفته می‌شود الهام هاشمی چند روزی است در تمرینات شرکت نکرده اما سوال اینجاست که وی به چه دلیل در مسابقه آنلاین تیراندازی شرکت کرده است؟
موضوع از این قرار است این مسابقه از مدت‌ها قبل هماهنگ شده و هاشمی به سنگاپوری‌ها قول داد که در این مسابقه شرکت کند. به همین دلیل روز گذشته در فدراسیون بود، البته در این مسابقه خبری از حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس و ملک محمدی دبیر فدراسیون نبود.

* درخواستی که به سرانجام نرسید

ماجرای ورزشکاران تفنگ و هاشمی مدتهاست مطرح شده و هنوز به نتیجه نرسیده است. ورزشکاران تفنگ هفته گذشته تصمیم گرفتند در این خصوص و مسائل دیگر از جمله پاداش با علی دادگر رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگویی داشته باشند.
با وجود حضور تیراندازان در فدراسیون اما دادگر اعلام کرد بیمار است و نمی‌تواند صحبتی با ورزشکاران داشته باشد. این در حالی است که به خاطر جلسات متعددی که دادگر برای رشته اهداف پروازی داشته، مورد انتقاد قرار گرفته است.
تفنگ و تپانچه از رشته‌های مدال‌آور هستند و ورزشکاران این رشته توانسته‌اند ۶ سهمیه المپیک هم بگیرند اما به نظر می‌رسد این روزها در برنامه‌های فدراسیون جایی ندارند.