پخش زنده بایرلورکوزن- ونتزیا امروز 16 دی 1401

تیم‌های بایرلورکوزن و ونتزیا امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران در یک بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و ونتزیا ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:


برای مشاهده پخش زنده بایرلورکوزن- ونتزیا امروز 16 دی 1401 اینجا کلیک کنید

 

 

پخش زنده بایرلورکوزن و ونتزیا ۱۷ دی ۱۴۰۱

سردار آزمون بعد از سپری کردن یک دوره مصدومیت طولانی و با حضور در جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران، حال این فرصت را دارد که بار دیگر بخت خود را در بوندسلیگا بیازماید تا شاید سران تیم آلمانی را قانع به ماندگاری در بوندسلیگا کند. سردار که سالها در روسیه ستاره اصلی فوتبال باشگاهی این کشور بود، با انتقال به لورکوزن سعی کرد آرزوهایش را برآورده کند اما حضورش در لور اصلا تا امروز موفق نبوده است.

لورکوزن البته امسال از ضعف نیمکت هم رنج می‌برد و بعد از نتایج بد ابتدای فصل و آمدن ژابی آلونسو، همچنان تیم آلمانی نتایج جالبی نمی‌گیرد. لورکوزن در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و ۱ شکست ثبت کرده است. ونتزیا هم در ۵ بازی آخر خود ۲ برد، ۲ تساوی و ۱ شکست ثبت کرده است. تیم ایتالیایی بعد از یک فصل حضور ناموفق در سری آ، سال گذشته به سری بی بازگشته است و این روزها با ۲۰ امتیاز در رده هفدهم جدول این لیگ است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرلورکوزن و ونتزیا ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.