پخش زنده فولام- چلسی امروز 22 دی 1401

پخش زنده فولام- چلسی امروز 22 دی 1401 را در افکارنیوز ببینید.

 

برای مشاهده پخش زنده فولام- چلسی امروز 22 دی 1401 اینجا کلیک کنید

 

پخش زنده چلسی و فولهام ۲۲ دی ۱۴۰۱

چلسی بحران زده اما پرستاره و گرانقیمت این فصل تیم عجیبی است! تیمی که مالک روسش به عللی احمقانه از مالکیت تیم برکنار شد، سرمربی قهرمان اروپا را اخراج کرد و تیم کاملا به هم ریخت. مالکان آمریکایی جدید به جای توخل، گراهام پاتری را آوردند که جز نتایج متوسط با برایتون کارنامه خاص دیگری نداشت و نشان داده که در چلسی هم چیزی برای عرضه ندارد. چلسی حالا ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول است و فولهام که تازه به لیگ صعود کرده با ۲۸ امتیاز هفتم است!

چلسی در ۵ بازی آخر خود ۳ برد، ۱ شکست و ۱ تساوی کسب کرده است. اساسا پاتر در ۸ بازی آخر خود تنها ۱ برد برابر بورنموث کسب کرده و همین چند روز پیش با تحقیر سنگین ۴ بر ۰ برابر سیتی گواردیولا از اف ای کاپ حذف شد. فولهام در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و ۱ تساوی کسب کرده و با فرم بهتری به مصاف چلسی قدرتمند می‌رود.

گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، فولام هیچ پیروزی نداشته و چلسی ۹ بار پیروز شده. ۴ تساوی هم ثبت شده است. به نظر می‌رسد شرایط برای کسب نخستین برد فولام برابر چلسی فراهم باشد! شما چه فکر می‌کنید؟ برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و فولهام ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

 

Untitled