پخش زنده الاهلی مصر- اوکلند سیتی امروز 12 بهمن 1401

پخش زنده الاهلی مصر- اوکلند سیتی امروز 12 بهمن 1401 را در افکارنیوز ببینید.

 

برای مشاهده پخش زنده الاهلی مصر- اوکلند سیتی امروز 12 بهمن 1401 اینجا کلیک کنید

 

image.png - 2023-02-01T142840.683

 

پخش زنده الاهلی مصر و اوکلند سیتی ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان رقابتی هرساله است که میان قهرمانان باشگاهی قاره‌های مختلف برگزار میشود و حالا با کمی تاخیر به علت برگزاری جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲، رقابت های جام باشگاههای جهان ۲۰۲۲ در ابتدای سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

در این دوره الاهلی مصر (قهرمان آفریقا)، اوکلندسیتی نیوزلند (قهرمان اقیانوسیه)، الهلال عربستان (قهرمان آسیا)، سیاتل ساندرز آمریکا (قهرمان آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریایی کاراییب)، فلامینگو برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی)، الوداد مراکش (میزبان) و رئال مادرید اسپانیا (قهرمان اروپا) شرکت دارند؛ رئال مادرید با ۴ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود

در اولین بازی الاهلی مصر و آکلند سیتی نیوزیلند به مصاف هم خواهند و رفت و برنده آنها با سیاتل ساندرز آمریکا مسابقه خواهد داد. برنده آنها با رئال مادرید در نیمه‌نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۲ دیدار خواهد کرد.

الهلال عربستان در مسابقه دوم به مصاف الوداد کازابلانکا (مراکش) می‌رود و در صورت پیروزی حریف فلامینگو در نیمه نهایی مسابقات خواهد شد. برای تماشای پخش زنده بازی الاهلی مصر و اوکلند سیتی ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.