پخش زنده بازی چلسی و لیورپول امشب 15 فروردین 1402

پخش زنده بازی چلسی و لیورپول از حساس ترین بازی های امشب لیگ برتر انگلیس را می توانید در این مطلب از افکارنیوز دنبال کنید.

تماشای پخش زنده بازی چلسی و لیورپول کلیک کنید

لیورپول درحالی امشب به مصاف چلسی خواهد رفت که دو بازیکن این تیم هنوز وضعیت مشخصی برای شرکت در آن بازی ندارند.

غایبان چلسی و لیورپول

تیاگو آلکانترا هافبک اسپانیایی و لوییز دیاز وینگر کلمبیایی، در روند ریکاوری پیشرفت‌هایی داشته‌اند، اما هنوز آماده رویارویی در بازی حساس روز سه شنبه برابر چلسی نیستند.

پخش زنده چلسی و لیورپول

تیاگو در فوریه از ناحیه لگن آسیب دید، اما اخیراً به تمرینات پیوسته و همراه شاگردان یورگن کلوپ است. با این حال غیبت در تمرینات گروهی باعث شده تا نام او از لیست بازی با آبی‌های لندنی خط بخورد.

همین وضعیت در مورد دیاز نیز صدق می‌کند که در شرف بهبودی از مصدومیت زانوست که باعث جراحی او نیز شد. این بازیکن از اواسط پاییز دور از میادین بوده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به میادین بازخواهد گشت.

دیدار لیورپول و چلسی امشب در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد و این در حالی است که تیم میزبان در غیاب گراهام پاتر، سرمربی اخراجی خود، رودرروی حریف خواهد ایستاد.

جایگاه جدولی چلسی و لیورپول

نکته مهم اینکه لیورپول در جدول ۴۲ امتیازی است و چلسی با ۳۸ امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند که این نزدیکی باعث شده تا تقابل دو تیم مدعی، اما میانه‌جدولی، حساسیت خاص خود را داشته باشد.