پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز 21 فروردین 1402

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز 21 فروردین 1402 از ساعت 15:20 آغاز می شود.

 

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز 21 فروردین 1402

 

سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کشتی فرنگی از دیروز ساعت ۰۹:۰۰ به وقت ایران در قزاقستان آغاز شد که تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ۱۰ نماینده در ۱۰ وزن در این مسابقات شرکت کرده است که در پایان روز اول مسابقات تیم ملی با هدایت حسن رنگرز موفق به کسب ۴ طلا و ۱ نقره شد و امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم مسابقات به پایان می‌رسد.

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز 21 فروردین 1402

در پایان روز اول کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ قزاقستان در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده به مدال طلا رسیدند و در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز امین کاویانی نژاد به مدال نقره دست یافت.

اما امروز و در روز دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در رشته کشتی فرنگی مهدی محسن نژاد در ۶۰ کیلوگرم، رضا عباسی در ۶۷ کیلوگرم، سجاد ایمن طلب در ۷۲ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در ۸۲ کیلوگرم و مهدی بالی در ۹۷ کیلوگرم به نمایندگی از ایران به روی تشک خواهند رفت که برنامه ملی‌پوشان بدین شرح است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه میان یرنور فیداخمتوف از قزاقستان و هوانگ از چین تایپه کشتی می گیرد.

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز 21 فروردین 1402

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نوباتوف از ترکمنستان می رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۱۳ نفر برگزار یم شود، سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کشتی میان ویکاس از هند و جی یئون لی از کره جنوبی مبارزه می کند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده اند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه میان سی جین یانگ از کره جنوبی و هالیشان باهیجیانگ از چین کشتی می گیرد.

پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز 21 فروردین 1402

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یوتا نارا از ژاپن می رود.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران

پویا دادمرز ۵۵ کیلوگرم طلا

مهدی محسن نژاد ۶۰ کیلوگرم

ایمان محمدی ۶۳ کیلوگرم طلا

رضا عباسی ۶۷ کیلوگرم

سجاد ایمن طلب ۷۲ کیلوگرم

امین کاویانی نژاد ۷۷ کیلوگرم نقره

علیرضا مهمدی ۸۲ کیلوگرم

ناصر علیزاده ۸۷ کیلوگرم طلا

مهدی بالی ۹۷ کیلوگرم

امین میرزازده ۱۳۰ کیلوگرم طلا

سرمربی: حسن رنگرز