​پخش زنده بازی میلان و اینتر امشب 20 اردیبهشت 1402

میلان و اینتر از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب 20 اردیبهشت 1402 از ساعت 22:30 به مصاف هم می‌روند.

برای تماشای زنده بازی میلان و اینتر اینجا کلیک کنید

 

​پخش زنده بازی میلان و اینتر امشب 20 اردیبهشت 1402

​پخش زنده بازی میلان و اینتر امشب 20 اردیبهشت 1402

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا با نام رسمی لیگ قهرمانان یوفا (به انگلیسی: UEFA Champions League) که معمولاً با نام یوسی‌ال (UCL)، یا در گذشته با نام جام باشگاه‌های اروپا شناخته می‌شد، بالاترین سطح رقابت فوتبال باشگاهی در فوتبال اروپا و جهان و مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا ایجاد شده و از سال ۱۹۵۵ برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود.

تا سال ۱۹۹۲ این لیگ با نام جام باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد؛ پس از این دوران، نام و فرمت آن به لیگ قهرمانان اروپا تغییر کرد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های لیگ اروپا (جام یوفا پیشین) و لیگ کنفرانس اروپا و جام برندگان جام اروپا (که دیگر برگزار نمی‌شود)، معتبرتر است.

این مسابقات از دو دور (دور مقدماتی (گروهی) و دور حذفی) تشکیل شده‌ و در قالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود. از هر گروه ۲ تیم به دور حذفی راه پیدا کرده و تیم‌های سوم هر گروه به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ اروپا (جام یوفا پیشین) اضافه می‌شوند. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در کنار قهرمان جام لیبرتادورس، در مرحلهٔ نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف قهرمان باشگاه‌های قاره‌های دیگر می‌رود. همچنین در مسابقه‌ای تک‌حذفی در سوپرجام اروپا، به مصاف قهرمان لیگ اروپا (جام یوفا پیشین) خواهد رفت.

باشگاه رئال مادرید قهرمان آخرین دورهٔ این رقابت‌ها، و مدافع عنوان قهرمانی کنونی اروپاست.

 

پخش زنده میلان و اینتر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت / پخش زنده میلان و اینتر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت / پخش مستقیم میلان و اینتر / پخش مستقیم میلان و اینتر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت / میلان و اینتر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت / بازی میلان و اینتر / ساعت بازی اینتر و میلان اینتر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت / پخش زنده بازی اینتر و میلان / پخش زنده اینتر و میلان / پخش زنده اینتر و میلان امشب / پخش آنلاین اینتر و میلان / پخش زنده اینتر و میلان چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت / پخش مستقیم اینتر و میلان چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت / ساعت بازی اینتر و میلان / ساعت پخش بازی اینتر و میلان چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت

پیشینه

نخستین جام باشگاه‌های اروپا از سال ۱۹۵۵ با شانزده تیم آغاز گردید و اولین مسابقه جام اروپا در ۴ سپتامبر سال ۱۹۵۵ با بازی دو تیم اسپورتینگ (پرتغال) و پارتیزان (یوگسلاوی سابق) آغاز گردید که با نتیجه مساوی ۳–۳ به پایان رسید. همچنین اولین قهرمان این رقابت‌ها رئال مادرید است.

جوایز نقدی

حضور در مرحله اول انتخابی: €۲۰۰٬۰۰۰
حضور در مرحله دوم انتخابی: €۳۰۰٬۰۰۰
حضور در مرحله سوم انتخابی: €۴۰۰٬۰۰۰
حذف شدن در مرحله پلی آف:€۳۰۰٬۰۰۰
پیروزی در مرحله پلی آف:€۲٬۰۰۰٬۰۰۰
حضور در مرحله گروهی: €۱٬۲۰۰٬۰۰۰
کسب پیروزی در گروه: €۱٬۵۰۰٬۰۰۰
کسب تساوی در گروه: €۵۰۰٬۰۰۰
حضور در یک‌هشتم نهایی: €۵٬۵۶۰٬۰۰۰
حضور در یک‌چهارم نهایی: €۶٬۰۰۰٬۰۰۰
حضور در نیمه نهایی: €۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰
نایب قهرمان: €۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
قهرمان: $۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰