پخش زنده فینال مستر المپیا 2023 - هادی چوپان ۱۴ آبان ۱۴۰۲

در ادامه می‌توانید پخش زنده فینال مستر المپیا 2023 - هادی چوپان ۱۴ آبان ۱۴۰۲ را از ساعت 04:00 در تماشا نمایید. این مسابقه را اختصاصی از آپارات اسپرت تماشا کنید.

پخش زنده این بازی را می‌توانید در اینجا ببینید:

پخش زنده فینال مستر المپیا 2023 - هادی چوپان ۱۴ آبان ۱۴۰۲

پخش زنده فینال مستر المپیا 2023 - هادی چوپان ۱۴ آبان ۱۴۰۲

گرگ ایرانی در مستر المپیا

همونطور که می دونید، در جنگل فیل ها گنده ها هستن ولی شکارچی نیستن. شیرها ابهت دارن اما این همسرانشون هستند که شکار می کنند. اما یک گرگ همیشه درنده و شکارچیه! جملات بالا کُری خوانی هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی The Persian Wolf در رقابت های مستر المپیای 2023 است.

حضور در مستر المپیا 2019 آغاز شهرت چوپان بود. هادی چوپان از سال 2019 تا 2022 برای 4 سال متوالی موفق شد در بزرگترین مسابقه بدنسازی دنیا یعنی مستر المپیا شرکت کند و به قهرمانی برسد.

مسابقات مسترالمپیا حرفه ای 2022 از 15 تا 18 دسامبر در حالی در سالن Zappos شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار شد که همچون سال های قبل، هادی چوپان پرافتخارترین و مهم ترین قهرمان پرورش اندام ایرانی در این دوره از رقابت ها حضور داشت. هادی چوپان در مستر المپیا 2022 موفق شد عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند.

این بار و در رقابت های سال 2023 مستر المپیا، چوپان در ایالت فلوریدا و شهر اورلاندو به رقابت با سامسون داودا ملقب به شیر نیجریه و فیل هیث قهرمان ۷ دوره مسترالمپیا که به فیل مشهور است به رقابت می پردازد.