طرح‌های "مبارزه با قاچاق کالا" در چهارمحال و بختیاری با جدیت پیگیری شود

قاسم سلیمانی امشب در نشست مبارزه با قاچاق کالاهای خارجی اظهار داشت: به دلیل اهمیت سلامت مردم باید مسئولان کالاهای قاچاق مرتبط با سلامت افراد جامعه را با جدیت شناسایی و از بازار جمع‌آوری کنند.

وی افزود: به منظور مبارزه با کالای قاچاق در استان تیم ویژه‌ای شامل اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنفی و کارگروه حفظ حقوق بیت‌المال در استان تشکیل و فعال شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه این تیم باید کالاهای اساسی و دارای مارک خارجی موجود در بازار را به دقت بررسی و نسبت به قانونی بودن یا نبودن آن‌ها اظهار نظر کند، خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا در استان و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حمایت از تولیدات داخلی باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات طرح‌های مقابله با قاچاق کالا را در دستور کار قرار داد و اجرا کرد.

سلیمانی با بیان اینکه به ازای هر 5 هزار دلار واردات کالای قاچاق به کشور یک فرصت شغلی از دست می‌رود، تصریح کرد: باید به منظور رونق کارخانجات و تولیدات داخلی نسبت به خرید محصولات تولید استان اهتمام ورزید.

وی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص دقت به هنگام خرید اجناس و کالاهای مورد نیاز خود، افزود: بحث مبارزه با کالای قاچاق بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید از مبدأ تا مقصد با جدیت پیگیری و دنبال شود.