بیش از 4.5 میلیارد تومان
اعتبار موردنیاز جهت توزیع شیر در مدارس است

بیات سلطانی ظهر امروز در حاشیه همایش تجلیل از برگزیدگان فعالیت‌ها و برنامه‌های اولویت‌دار آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با پیگری‌های انجام شده با ابلاغ دستورالعمل پرداخت از هفته آینده خرید و توزیع شیر در مدارس آغاز می‌شود.

وی با اشاره به سلامت شیر توزیع شده در مدارس افزود: شیر با نظارت آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و اداره استاندارد توزیع می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هر ماه نیز به صورت تصادفی از شیرها نمونه‌گیری و به آزمایشگاه منتقل می‌شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: تاکنون موردی مبنی‌بر عدم کیفیت و استانداردهای لازم گزارش نشده که در صورت گزارش حتماً برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار خرید شیر مدارس از محل یارانه‌ها است، گفت: هیچ استانی حق ندارد خارج از مصوبه چیز دیگری خریداری کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متأسفانه مصرف لبنیات به ویژه شیر در خانواده‌ها پایین است، تصریح کرد: دانش‌آموزان در مدارس در کنار دوستان خود با اشتیاق بیشتری تمایل به خوردن شیر دارند.