بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر قهوه ترک| عکسهای خاص سارا رسول زاده

سارا رسول زاده بازیگر قهوه ترک می باشد. پخش سریال قهوه ترک به تازگی در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است. بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر قهوه ترک را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. عکسهای خاص سارا رسول زاده را در ادامه مشاهده می کنید.

سریال نجلا که برای اولین بار از شبکه سه سیما پخش شد، برخی بازیگرانیدر آن حضور داشتند که تا به حال کمتر شاهد نقش آفرینی آنها در سریال‌های تلویزیون بوده ایم . یکی از این بازیگران سارا رسول زاده می باشد که در این سریال نقش اصلی سریال یعنی شخصیت نجلا را ایفا می کرد. البته او پیش از این در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی که سال 93 پخش شد دارای نقش کوتاهی بود و بعد از آن در سال 95 با  سریال عاشقانه که در شبکه نمایش خانگی پخش میشد به خوبی دیده و شناخته شد.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر قهوه ترک| عکسهای خاص سارا رسول زاده

 

بیوگرافی کامل سارا رسول‌زاده

کودکی و اوایل زندگی

سارا رسول زاده در روز جمعه 17 شهریور 1368 (سال مار) در تهران به دنیا آمد اما این مجری و بازیگر اصالت تبریزی دارد. نماد ماه سارا سنبله است و از مشخصات متولدین شهریور می توان به تواضع، فروتنی، قابل‌ اعتماد،اهل عمل، باهوش‌ و زیرک‌ بودن اشاره کرد.

قد سارا رسول زاده 167 سانتی متر و حدود 65 کیلو وزن دارد.چشمان سارا رسول زاده جذاب و خدادی است و جز بازیگران چشم رنگی می باشد که حتی به خاطر داشتن مدل چشم گربه ای در ایران معروف شد.یکی دیگر از مشخصات ظاهری این بازیگر موهای پریشان و مشکی او است.

خانواده

خانواده سارا رسول زاده 6 نفره است که وی فرزند آخر می باشد و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد.یکی از خواهرانش فارغ‌التحصیل مقطع دکترا و دیگری حقوق و برادرش مکانیک خوانده است.پدر این بازیگر سال ها قبل فوت کرده است و اطلاعاتی از اسم پدر و مادر و شغلشان در دسترس نیست.حتی اسم یا عکسی از برادر و  خواهر سارا رسول زاده در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیست.
تحصیلات

تحصیلات سارا رسول زاده در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران است و به دلیل علاقه به رشته هنر، تحصیلات خود را در رشته کارگردانی تا مقطع فوق لیسانس ادامه داد.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر قهوه ترک| عکسهای خاص سارا رسول زاده

ازدواج سارا رسول زاده

همسر سارا رسول زاده از مواردی است که مخاطبان این بازیگر خوش چهره در اینترنت جست و جو کرده اند اما این بازیگر مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است.چند سال پیش عکسی از وی در کنار خواننده مشهور پاپ منتشر شد و اعلام شد که سارا رسول زاده و مهدی یراحی با هم ازدواج کرده اند اما شایعه ای بیش نبود

شهرت با سریال عاشقانه

سارا رسول زاده با سریال عاشقانه منوچهر هادی به شهرت رسید اما قبل از این سریال که سه سال قبل در شبکه خانگی به نمایش گذاشته شد، اجراهای بسیار موفقی داشت.

سارا رسول زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی است. با تئاتر دانشجویی شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسیده است.

عاشقانه

بازی در نقش نجلا

سریال نجلا مجموعه پربیننده ای است که رسول زاده در آن نقش اصلی زن را بازی می‌کند و همین امر به شهرت او می افزاید . باید دید بازی او در این سریال چقدر مورد توجه قرر می‌گیرد.

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر قهوه ترک| عکسهای خاص سارا رسول زاده

اینستاگرام سارا رسول زاده

اینستاگرام سارا رسول زاده که با عبارت سارا رسول زاده اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس sara_rasolzadeh بود که در دسترس نیست و تمام صفحات موجود در این شبکه اجتماعی فن پیج می باشد. همچینین بهتر است بدانید این بازیگر در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.

12 حقیقت جالب درباره سارا رسول زاده

  1.  سارا رسول زاده در اینستاگرام صفحه ای ندارد.
  2. این هنرمند در ویکی پدیا صفحه ای ندارد.
  3. شباهت سارا رسول زاده و هدی زین العابدین مورد توجه هنر دوستان قرار گرفت.
  4. سارا رسول زاده و نوید محمدزاده به عنوان مجری در برنامه دوستان با هم همکار بودند.
  5. او با تشویق پدر وارد رشته هندبال شد و مدتی در تیم زنان نفت بازی می کرد.
  6. علی رفیعی به عنوان کارگردان با 3 مرتبه همکاری بیشترین اعتماد را به وی داشته است.
  7. سارا اصالتا اهل تبریز است.
  8. در اولین سریال تلویزیونی،ایفاگر نقش هاجر در سریال پرده نشین بود.
  9. هدیه سریال عاشقانه، نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در هفدهمین دوره جشن حافظ شد.
  10. این بازیگر درفیلم خون سرد نقشی هم نام خودش(سارا) را به عهده داشت.
  11. عاشق جوراب است.
  12. ازدواج او با مهدی یراحی شایعه ای رسانه ای بود

بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر قهوه ترک| عکسهای خاص سارا رسول زاده

آثار سارا رسول زاده :

مجری گری سارا رسول زاده

- ترمه و طلا (شبکه ۲)

- آفتاب گردان (شبکه ۲)

- دوستان (شبکه جام جم)

- مثبت من (شبکه تهران)

- سپید پررنگ ( شبکه دو )

 

بازیگری سارا رسول زاده

- نجلا (سریال تلویزیونی) 

- عاشقانه (سریال شبکه نمایش خانگی)

- پرده‌نشین (سریال تلویزیونی)

 

بازی سارا رسول زاده در تئاتر : 

- یرما

- خاطرات و کابوس های یک جامه دار…