مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند+ عکس

عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل برادر بزرگتر مهدی پاکدل در اینستاگرام با انتشار این عکس خبر از ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور داد.

مهدی پاکدل قبلا در ازدواجی نا موفق همسر بهنوش طباطبایی بود که جدا شدند. عاطفه رضوی با انتشار این عکس خبر ازدواج مهدی پاکدل را این گونه منتشر کرد:

دوستتان دارم خصوصا کنار هم

مبارکمان باشد

مهدی پاکدل

ازدواج اول مهدی پاکدل و یک جدایی پرحاشیه

مهدی پاکدل با بهنوش طباطبایی در اسفند 1389 ازدواج کرد. خبر جدا شدن آن ها ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

او پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.