شاهرخ استخری شبیه کدام بازیگر هالیوودی است؟/ عکس

یافتن شباهت های ظاهری برای بسیاری از افراد، جذاب به نظر می آید. این که شخصی در گوشه ای از دنیا با دیگری در آن گوشه اش شباهت های فیزیکی به خصوص در چهره اش داشته باشد می تواند اتفاق جالبی باشد. حالا اگر هر دوی این افراد در یک حوزه ی مشترک مثل بازیگری هم فعال باشند این اتفاق به مراتب جالب توجه تر هم خواهد بود. 

در این بین شاهرخ استخری ، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران، شباهت جالبی به کیانو ریوز ، ستاره مشهور هالیوودی دارد.

بازیگران ایرانی که شبیه همتایان خارجی خود هستند - 31نما

 

کیانو چارلز ریوز ، Keanu Charles Reeves (متولد ۲ سپتامبر ۱۹۶۴) بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و موسیقیدان کانادایی که با بازی ماندگارش در نقش نئو در سه‌گانه فیلم ماتریکس ، فیلم سرعت و با نقش تد لوگان در فیلم ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد شناخته شده‌است.

در سال ۲۰۰۶ زنی ادعا کرد که کیانو پدر فرزندش است اما ریوز سخنان این زن را تکذیب کرد و زن به دادگاه رفت و خواستار شد تا کیانو هر ماه مبلغی به آن زن به عنوان کمک خرجی برای بزرگ کردن فرزندشان به او بدهد. به همین دلیل کیانو که سخنان آن زن را تکذیب می‌کرد توسط وکیلش به او پیشنهاد شد که آزمایش دی‌ان‌ای دهد تا بی گناهی کیانو ثابت شود، در دسامبر ۲۰۰۶ نتایج آزمایش برای دادگاه خوانده شد و معلوم شد که کیانو ریوز پدر آن نوزاد نیست و دادگاه ۱۵ سال حکم زندان برای آن زن تعیین کرد، اما ریوز حکم دادگاه را قبول نکرد و از آن زن هیچ گونه شکایتی نکرد تا به آن زن حکم آزادی دادند.