توضیحات امیر کربلایی زاده درباره شکست کرونا

امیر کربلایی‌زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگویی رادیویی از شکست کرونا خبر داد و گفت که در طول مدت ابتلایش خودش را با کلیپ‌های خنده‌دار و کتاب سرگرم‌ کرده‌ است.

کربلایی‌زاده علاوه بر اشاره به پشت سر گذاشتن دوران نقاهت کرونا یی گفت: هرچند که شرایط بسیار سخت است و همه استیج‌ها تعطیل شده اما از هفته آینده قرار است به مدت یک ربع تا 20 دقیقه، همراه با یکسری از هنرجویانش در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و چند قسمت از استندآپ‌های این برنامه به طنزهای کرونایی بپردازد.

این بازیگرشروع کارش با تئاتر بوده  و در سال 1368 به مدرسه و آموزشگاه تئاتر در یکی از مناطق جنوبی تهران به نام کانون شهید مطهری رفته و بعد در سال 1376 اولین کار حرفه‌ای خود را در مجموعه تئاتر شهر داشته است تا الان که هر سال سعی دارد کاری را در خانه اصلی خود یعنی تئاتر، روی صحنه ببرد.

هرچند که استند آپ کمدی دغدغه اصلی اوست اما مردم او را به عنوان یک بازیگر می‌شناسند. او مدعی آن است که اولین اجرای مستقل استندآپ کمدی در ایران را در سال 1391 داشته و مردم بابت دیدن آن بلیط خریدند و مدت زمان اجرای این استندآپ، یک ساعت و 10 دقیقه بود.