سلفی اخمالوی آقای بازیگر

شهرام قائدی با انتشار این عکس نوشت: سوال های هرکس بیش از جواب هایش او را میشناساند.

ولتر.

شهرام قائدی با نام اصلی ابراهیم و فرزند آخر خانواده است، تحصیلاتش را تا دیپلم بیشتر ادامه نداده، او متاهل است و زندگی جالبی دارد، ورزش حرفه ای رو همیشه دنبال میکند.

"شهرام قائدی" درشهرستان قیروکارزین 175 کیلومتری جنوب شیراز و در استان فارس به دنیا آمد، از سال 69، 70 به تهران آمد. اولین کار تصویری تلویزیونی اش «خودروی پلاک 11» بود و پس از آن در سریال «بازگشت پرستوها» بازی کرد. قائدی اعتقاد دارد، بازیگری اش از زیرصفر شروع شده، نه از صفر...او می گوید:بازیگری، مهم ترین دغدغه زندگی من است، شاید بدون بازیگری هیچ چیزی برایم قشنگ نباشد.

"شهرام قائدی" از جمله بازیگرانی است که توانست در سال های اخیر نام خود را به عنوان یک هنرمند، در جامعه هنری مطرح کند، او از سال 73 در کاراگاه آموزشی « امین تارخ »، فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 74 برای خودش یک پا «بازیگردان» شد و در همان سال با کارگردان های مطرحی چون؛ قطب الدین صادقی، گلاب آدینه و... کار کرد، می گوید:«در همان زمان می توانستم بازی کنم، اما آنقدر پختگی در خودم نمی دیدم که مقابل دوربین قرار بگیرم، دلم نمی خواست به هر قیمتی بازیگر شوم، پس صبر کردم تا بازیگر شدن من در زمان خودش اتفاق بیفتد.»او در ایام ماه مبارک رمضان در سریال پرطرفدار «پنجمین خورشید» در کنار «حمید گودرزی» به ایفای نقش پرداخت و نقشی بسیار پررنگ هم از خود نشان داد، شهرام قائدی می گوید:در نقش هایی که بازی می کنم، اهل کم فروشی نیستم و تمام تلاشم را برای هر چه بهتر بازی کردن انجام می دهم.

شهرام قائدی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در خبرگزاری فارس به شرح اتفاقات سال های کاری خود و نقد سینمای کمدی ایران پرداخت.

شهرام قائدی