گلایه‌ «رضا صادقی» از رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی/ عکس

در چند روز گذشته و با افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان  ویروس کرونا  در راستای کاهش شیوع بیشتر این بیماری در کشور محدودیت‌هایی در رفت و آمد و حضور افراد در مشاغل خود اعمال شد؛ از حضور حداقلی در برخی مشاغل و یا تعطیلی بعضی از کسب و کارها گرفته تا اعمال محدودیت‌هایی برای رفت و آمد مردم در روزهای اخیر. اما در این بین هستند کسانی که به اخباری که درباره شرایط شیوع کرونا در ایران منتشر می‌شود توجهی نمی‌کنند، برای انجام امور غیرضروری به بیرون از خانه می‌آیند و باعث افزایش مبتلایان به این بیماری منحوس می‌شوند.

در همین راستا خواننده محبوب سبک پاپ کشورمان، رضا صادقی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نسبت به بی‌توجهی مردم به محدودیت‌ها توسط عده‌ای قلیل که باعث رنجش و آزار دیگران می‌شوند، واکنش نشان داد. او نوشت:

«تا یک جایى عشق قدرت داره و کمک میکنه، از یه جا به بعد وقتى پاى شعور بر باد رفته وسط باشه. عشق هم قوى نیست. وقتی حجم ترافیک سفرهاى غیرضرورى، هجوم احمقانه خرید کیف و کفش، صدای مهمونی‎‌ها و دورهمی‌ها. توجیه‌هاى مسخره بعضی‌ها براى رعایت نکردن‌ها رو میبینم و می‌شنوم برام یه سوال بزرگ پیش میاد، چی شد دیگه. مرگ خودى و غریب، هم وطن و هم زبون برامون عادی شد؟ چرا جون دادن و بى‌جون بودن کادر درمان دیگه به چشممون نمیاد؟ این خبر خانوم شریفى مقدم باید هر روز خونده بشه و این بغض هر روزه، نه فقط براى از دست دادن جان هم وطن، که از دست دادن انسانیت و معرفت داشت (البته که هستند هنوز آدم‌هایى که قلب در سینه دارن وجدان بیدار ولى...)»

پست رضا صادقی درباره رعایت نشدن محدودیت های کرونایی توسط مردم