حال این روزهای خواننده پیشکسوت پس از ابتلا به کرونا

  محمد گلریز ، خواننده پیشکسوت کشورمان، پس از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ ، این روزها دوره نقاهت خود را در خانه سپری می‌کند.

گلریز درباره بیماری کرونای خود توضیح داد: «حدود یک ماه پیش، نخستین علائم ابتلا در من ظاهر و آزمایشی که دادم، مثبت شد. متاسفانه همه اعضای خانواده با هم بیمار شدیم. با این‌که رعایت می‌کردم و بیرون هم نمی‌رفتم، ولی ویروس راهش را باز کرد و به خانه ما آمد؛ چون برخی از افراد خانواده مجبور بودند برای کار، در جامعه حضور پیدا کنند.»

او ادامه داد: «چند روز از دوره بیماری را به سختی سپری کردم، ولی در کل حالم رو به وخامت نرفت و دچار تنگی نفس حاد نشدم. الان با این که یک ماه از آغاز بیماری و دو هفته از تست منفی و پاک شدنم از ویروس می‌گذرد، هنوز احساس خستگی و کوفتگی می‌کنم و خیلی زود خسته می‌شوم. از نظر گوارشی و اشتها هم هنوز مشکل دارم.»

خواننده سرود «این پیروزی خجسته باد» گفت: «انشاء‌الله به‌زودی شر این ویروس از سر مردم ایران و جهان کنده و حال من هم به طور کامل خوب شود. تا آمدن واکسن، از همه تقاضا دارم با رعایت موارد بهداشتی، مواظب خود و خانواده‌شان باشند.»

محمد گلریز، زاده ۱۳۲۵ خورشیدی در تهران است و نام او با اجرای سرودهای انقلابی از جمله «ای مجاهد شهید مطهر»، «این پیروزی خجسته باد»، «ای بسیجی»، «دریغا» و ... گره خورده است.