افشاگری کمند امیرسلیمانی از کرونا گرفتن «بچه محل»هایش

 برنامه «دست در دست»، جمعه شب (۲۲ آذر)، میزبان کمند امیرسلیمانی ، بازیگر سینما و تلویزیون بود. او در این برنامه از خاطره کرونا گرفتن بخشی از عوامل برنامه «بچه محل» صحبت کرد و به همه کسانی که این روزها به پرستاری از عزیزان‌شان مشغولند، خسته نباشید گفت.

او در این‌باره گفت: «در پیک دوم کرونا بخشی از عوامل پروژه « بچه محل » به این بیماری مبتلا شدند و کار به مدت دو هفته تعطیل شد تا همه قرنطینه شوند. از روز اول هم همه بسیار رعایت می‌کردند. خوشبختانه آن روزها گذشت و کار ادامه پیدا کرد.»

امیرسلیمانی ادامه داد: «من سعی کردم مواردی که لازم بود را رعایت کنم و اولین موردی که به آن توجه کردم هم این بود که اضطراب، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند. بنابراین باید ضمن رعایت موارد لازم، ترس بی مورد نداشت.»

بازیگر «بی‌قرار» با بیان این‌که خوشحال است که سریال «پدرسالار» و «بچه محل» به عنوان دو پروژه موفق زندگی حرفه‌ای‌اش، متعلق به شبکه دو بوده است، اظهار داشت: «حضور در مجموعه «بچه محل» بعد از مدت‌ها و پس از کارهای مختلفی که به من پیشنهاد می‌شد، برایم اتفاق مبارکی بود و از همین جا یک خسته‌نباشید و تشکر ویژه از عوامل این برنامه دارم. به این دلیل که به من اعتماد کردند و پس از سال‌ها در یک کار کودک با ویژگی‌های خاص خود حضور یافتم.»

امیرسلیمانی ادامه داد: «برنامه «بچه محل» از معدود کارهاییست که همه شرایطش متعادل و خوب بوده. به ویژه به لحاظ فراگیری اثر، اغلب پدر و مادرها اذعان می‌کنند که همراه فرزندان‌شان این برنامه را تماشا می‌کنند.»

بازیگر «ستایش» افزود: «چه من در این پروژه باشم و چه حضور نداشته باشم امیدوارم این کار همیشه در کنداکتور شبکه دو باشد، چون کمتر برنامه‌ای در تلویزیون هست که این قدر عوامل صادقانه و بدون هیچ مشکلی در کنار هم کار کنند. برنامه‌ای که هم پیام اخلاقی داشته باشد و هم برای قشر کودک و بزرگسال به صورت توامان سرگرم کننده باشد.»

بازیگر «فاخته» اضافه کرد: «در این برنامه با یک قشر جدید روبرو شدم و هیچ وقت ابراز محبت بچه‌های کوچک را از نزدیک احساس نکرده بودم. این نشان می‌دهد که برنامه های خوب همچنان مخاطبان خود را دارند.»

بازیگر « مشق عشق » با اشاره به نقش‌های پرستاری که در کارنامه کاری خود داشته گفت: «می‌خواهم از همین جا یک تشکر ویژه داشته باشم از کسانی که شاید حرفه پرستاری را انتخاب نکرده باشند اما سال‌هاست که از پدر و مادر پیرشان، همسر، فرزند و یا عزیزشان مراقبت و پرستاری می‌کنند.»

امیرسلیمانی درباره دوران فراگیری ویروس کرونا بیان داشت: «این بیماری باعث شد که وجوهی از خصوصیات درونی‌مان تجلی پیدا کند. کرونا باعث شد مهربانی که در همه ما وجود دارد، در این شرایط بیشتر متبلور شود. خوشحالی بیشتر من از بابت حضور بانوان جوانی است که با دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی به عرصه نیکوکاری وارد شده‌اند.»

کمند امیرسلیمانی از دیدن زیبایی‌های فصل پاییز در عین مشکلاتی که این روزها برای همه وجود دارد صحبت کرد و گفت: «شاید این همه منظره رنگارنگ و این قاب زیبا با رنگ‌های  گرم پاییزی بخواهد به ما بگوید هر پدیده‌ای در عین زیبایی اما سرانجام خواهد ریخت و درختان باید بارشان را زمین بگذارند تا فرصت جوانه زدن در بهار را پیدا کنند. اینکه بسیاری از اتفاقات این دنیا دست ما نیست و در بسیاری مواقع ما تنها نظاره‌گر این طبیعت زیبا هستم و فقط می‌توانیم با نگاهی مثبت بیشترین بهره را از این همه زیبایی ببریم.»

مهمان دیگر برنامه جمعه‌شب «دست در دست»، فاطمه صدیقی بود. وی درباره فعالیت‌های خود در این دوران گفت: «در قالب گروهی از بانوان اهل دماوند در زمینه تولیدات بهداشتی، ماسک و گان تصمیم گرفتیم به انسجامی برسیم. سپس با دغدغه‌های فرهنگی اجتماعی گرد هم آمدیم. بخش زیادی از اعضای گروه نیز متولدین دهه ۷۰ و ۸۰ هستند.»

این بانوی جهادگر ادامه داد: «سعی کردیم کلیپ‌هایی را با موضوعات مختلف تولید کنیم. در کنار آن پویش‌های مردمی مثل راویان کوچک، نذر نان، اطعام غدیر و .. را راه‌اندازی کردیم که باعث ایجاد پویایی در شهرمان شد.»

«دست در دست» کاری از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه است که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.