مشکلاتی که کرونا برای «علی نصیریان» ایجاد کرد

علی نصیریان ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر قرار بود در یک پروژه سینمایی بازی کنم منتها به دلیل اوج گیری دوباره بیماری کرونا در موج سوم و لحاظ شدن محدودیت‌های تازه ترجیح دادم فعلا کار نکنم و بازیگری را به وقتی دیگر موکول نمایم. 

وی در همین راستا ادامه داد: خوشحالم که همچنان پیشنهادات زیاد و خوبی به من می‌شود اما از سویی بیماری کرونا وضعیت بدی به خود گرفته است، نمی‌توان در این وضعیت غفلت کرد و باید هر لحظه هوشیار بود تا بالاخره روزی برسد که بتوان بدون دغدغه و استرس بیماری جلوی دوربین برویم.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر با وجود شرایط فعلی بیماری کرونا اضافه کرد: واقعیت امر در حال حاضر در شرایطی نیستم که بتوانم درباره درست یا نادرست بودن برگزاری جشنواره فیلم فجر نظری بدهم، به واقع در مورد اینکه مسئولین فرهنگی تصمیم گرفته‌اند که جشنواره را برگزار کنند هیچ نظری ندارم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: طبیعتا وضعیت بیماری کرونا باعث شده که بسیاری از بازیگران از حرفه خود دور شوند، همچنین عوامل سینما نیز اوضاع خوبی را تجربه نمی کنند، بهتر از همه ما صبر کنیم تا بعد از بیماری بتوانیم به خلق آثاری خوب بپردازیم. 

نصیریان با اشاره به ادامه برخی فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی خاطرنشان کرد: من به هیچ فردی خرده نمی‌گیرم که چرا جلوی دوربین می رود، بالاخره این حرفه شغل ماست و باید از آن ارتزاق نماییم، اما امیدوارم همه در سلامت کامل این برهه سخت را پشت سر بگذارند.