بازیگر نقش مانی در «بچه مهندس»/ عکس

بچه مهندس  نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که در سه فصل تولید شده‌است. فصل نخست این سریال را سجاد ابوالحسنی نوشته و فیلمنامه فصل دو و سوم سریال را حسن وارسته نگاشته‌است.سه فصل این سریال را علی غفاری کارگردانی کرده و سعید سعدی هم تهیه و تولید سریال را بر عهده داشته‌است.

 بنا بر اظهارات تهیه کنندهٔ فصل اول این سریال، این مجموعه از ابتدا برای ماه رمضان ساخته نشده بود اما با تصمیم مدیران سیما فصل اول آن در ۳۰ قسمت در ماه رمضان ۱۳۹۷ از شبکه دوم سیما پخش شد.

فصل دوم این مجموعه نیز از دی ماه ۹۷ پخش آن شروع و در بهمن ۹۷ به پایان رسید،فصل سوم این مجموعه در ماه رمضان ۱۳۹۹ پخش شد.

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم «جواد جوادی» مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و …

نقش کودکی جواد جوادی (فصل اول) را یونا تدین ایفا کرد، مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی (فصل دوم) را ایفا کرد و در فصل سوم سریال بچه مهندس، روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را بر عهده گرفت.

این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده بود و قرار شد در ماه رمضان همان سال از شبکه پنج پخش شود اما به دلیل آماده نشدن سریال ویژه ماه رمضان شبکه دو  (پدر) این سریال از شبکه دو پخش شد.

بیوگرافی مانی رحمانی بازیگر سریال بچه مهندس 2

مانی رحمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. وی سال 1383 چشم بـه جهان گشود. از مهم ترین آثار مانی رحمانی میتوان بـه بازیگری در سریال نفس گرم، فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم اشاره کرد.

مانی رحمانی درسال 1394 دورۀ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند ودر آثار مهمی بازی کرده اسـت. او دراین سال با بازی در 2 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود رابه مردم معرفی کرد.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال بچه مهندس 2 + عکس بازیگران سریال بچه مهندس 2 و خلاصه داستان

 

آثار مهم مانی رحمانی دراین سال، بازیگری در سریال نفس گرم بـه کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم بـه کارگردانی حمیدرضا قربانی محسوب میشود. شاید یکی از مهم ترین بخش‌های بیوگرافی مانی رحمانی بازی در سریال نفس گرم بوده اسـت. مانی رحمانی سال ۱۳۹۴ در ۱۱ سالگی در سریال نفس گرم نقش مهمی بازی کرده اسـت.

او توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او دراین سریال با محمد مهدی عسگرپور همکاری داشته اسـت. مانی رحمانی توانست با بازی در سریال نفس گرم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری درکنار بازیگرانی نظیر مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و نیلوفر خوش‌خلق بر تجارب او افزود.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال بچه مهندس 2 + عکس بازیگران سریال بچه مهندس 2 و خلاصه داستان

 

مانی رحمانی علاوه‌بر سریال نفس گرم، سال ۱۳۹۴ در ۱۱ سالگی در فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم نیز بازی کرده اسـت. مانی رحمانی این‌بار با حمیدرضا قربانی یعنی کارگردان فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم و هنرمندانی چون مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی و آرش مجیدی همکاری داشت. یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مانی رحمانی آن هست کـه در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده اسـت.