بازیگران سریال پایتخت و همسرانشان+تصاویر

احمد مهرانفر  بازیگر سریال پایتخت در کاشان متولد شده است. وی با بازی پایتخت در نقش ارسطو به شهرت رسید. احمد مهرانفر مونا فائزه پور ازدواج کرده و متاهل است. همسر احمد مهرانفر مدل است و برای برندهای مختلف کار مدلینگ کرده است. به تازگی تصویری از عروسی احمد مهرانفر و همسرش منتشر شده است.

 

 

احمد مهرانفر

 

 

محسن تنابنده  چند سالی است که به جرگه متاهلین پیوسته و یک پسر به نام نامی دارد که بهمن ماه سال 96 متولد شد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

 

محسن تنابنده

 

ریما رامین فر  همسر آقای بازیگر حدود 4 سال از همسرش امیر جعفری بزرگتر است و زمان آشنایی شان با هم امیر جعفری 19 سال بیشتر نداشت.

ریما رامین فر و امیر جعفری اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و این آشنایی بعد از مدتی طولانی به ازدواج منجر شد.

 

 

امیر جعفری

 

خانم نسرین نصرتی متاهل است. او همسر سام پاک پیکار می باشد، این زوج صاحب دختری به نام صوفی می باشند. او می گوید: همسرم بازیگر نیست و فعالیت حرفه ای اش در مورد هنر نیست اما او مخاطب جدی هنر است.

 

نسرین نصرتی

 

محسن تنابنده بازیگر سریال تلویزیونی « پایتخت » در صفحه اینستاگرامی خود تصویری از پشت صحنه این سریال منتشر کرده است. 

 

هومن حاجی عبدالهی