اولین نامزدی «پدرام شریفی» در جشنواره فجر امسال

پدرام شریفی بازیگری که طی ماه‌های گذشته با بازی در « هم‌گناه » به محبوبیت زیادی بین مخاطبان شبکه خانگی رسیده بود حالا با « بی همه‌چیز » برای اولین بار نامزد سیمرغ بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فجر شد.

پدرام شریفی با حضور در سکانس‌پلان«ماهی و گربه» شهرام مکری وارد سینما شد و با «متولد ۶۵» مجید توکلی باعث شناخته شدن او در سینمای ایران شد او در این سالها با کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، نرگس آبیار، رسول صدرعاملی و بهروز شعیبی همکاری کرد اما بعد از نقش «افشار» متولد۶۵ ، بازی در نقش پیمان سریال «هم‌گناه» شروع تازه‌ایی برای محبوبیت مردمی این بازیگر بود.

«هم‌گناه» و نقش پیمان مورد توجه مخاطبان شبکه خانگی قرار گرفتند و پدرام شریفی به یکی از محبوب‌ترین بازیگران این سریال تبدیل شد. او حالا در قدم بعدی‌اش در «بی همه چیز» نامزد اولین جایزه سینمایی‌اش شده تا سال ۹۹ به بهترین سال فعالیت هنری اش تبدیل شود

شریفی بازیگر برخواسته از دل تئاتر است و سالها در صحنه تئاتر فعالیت کرد و امروز نتیجه زحماتش را می‌بیند. بازیگری بدون حاشیه، با قامت و استایلی متفاوت که شباهتی با بازیگران جوان این سالهای سینما ندارد. انتخاب نقش‌های متفاوت، حتی کوتاه، خبر از نگاه هوشمندانه شریفی به دنیای بازیگری است.