وقتی خانم بازیگر از آدم های بی آزار می گوید+ عکس

شبنم مقدمی با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آدمایی هستن، بهشون می گن سَر به کار و دِل به یار...سرشون به زندگی و کارشونه و دور از زردگرایی ، دور از جریان‌های به ظاهر جذاب و در باطن مخرب، فارغ از حواشی و متمرکز بر اصل ، راه ِ خودشون رو می رن و کاری م به کار هیچکی ندارن و حتی به زورم نمی شه براشون حاشیه ساخت و به حاشیه کشوندشون.

شبنم مقدمی

یه قِسم آدمایی هستن از ادا و اطوار و شوآف گریزون! خود ِ خودشونن...خنده شون خنده س از ته دل، گریه شون گریه س...گاهی از سر ِ شوق ، گاهی از روی غصه و دلتنگی...نه عارفن نه فرشته...آدم معمولی اما واقعی و بی فیلم و ادا...

خود ِ خود ِ واقعی شون معلومه از وجنات و کِرد و کارشون.

یه قِسم آدمایی هستن درد و غم و غصه شون پنهون ِ دل ِ خودشونه خنده و خوشی ِ هرچند کمرنگ شون عیان و تو روی همه ...دوستا و مردمون خنده شونو می بینن و گریه هاشونو نه!

یه قِسم آدمایی هستن نه که ندونن نه که نفهمن چی می گذره دور و برشون...چی تو‌ دل ِ رفیقْ نماهای اطرافه ...چی تو ذات ِپلید ِ بعضی هاس... اما انقدر مراعات و مصالحه بلدن که شر و شور به پا نکنن و بگذرن و چشم ببندن.

اگه از این دست و از این قِسم آدما هستین. آرامش و بی حسرتی و دلْ باخدایی و صلح ِ درون و یه گوش در یه گوش دروازه گی و بی‌آزاری و نوع‌دوستی و خنده ی مدام تون برقرار. در پناه خدا باشین .