ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی +عکس

  ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی چندیست که بر سر زبان ها افتاده است.

او البته که دکترای روان شناسی دارد و قبلا فیلم های کوتاهی ساخته اما با رسمی شدن ازدواجش با پیمان قاسم خانی مثلا در عرض همین چند روز حدود 40 هزار فالوور به تعداد مخاطبانش افزوده شده که این روند در حال افزایش است.

نام میترا ابراهیمی به صورت گسترده چند ماه پیش سر زبان ها افتاد وقتی که شایعه ازدواجش با پیمان قاسم خانی دست به دست چرخید تا در آن مقطع تکذیب شود و آب ها از آسیاب بیفتد.

میترا ابراهیمی

با این حال اما و با اعلام رسمی ازدواجش با پیمان قاسم خانی رسما به جمع چهره های مشهور یا سلبریتی های ایرانی اضافه شد.

میترا ابراهیمی تاکنون چندین مستند ساخته است. گفته می شود او دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را هم گذرانده است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی -که باعث آشنایی این دو نفر شد- به سال ۱۳۹۸ باز می گردد.

در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند «کامی» را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

فعلا اطلاعات زیادی از میترا ابراهیمی در دسترس نیست جز این که او یکی از مدافعان سفت و سخت حقوق حیوانات است:«حیوانات برای من عزیزترین جانداران زمین هستند و حالا که گیاهخوار شدم این عشق هزار برابر شده».

لازم به گفتن نیست که همسر اول پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما ست. بازیگری که پس از جدایی از قاسم خانی با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی- بهداشتی ازدواج کرد.

حالا و پس از آن طلاق جنجالی ، پیمان قاسم خانی با دختری ازدواج کرده که حدود 25 سال از خودش کوچکتر است؛ اما به قول قدیمی ها سن فقط یک عدد است!