واکنش امیرمهدی ژوله به خبر خبر آشتی‌اش با تلویزیون +عکس

امیرمهدی ژوله در یادداشتی در صفحه شخصی اش نوشت:

تلویزیون خونه من بوده.خونه بهترین خاطرات من.چه اون روزی که برره و مرد هزارچهره و در حاشیه و ...براش مینوشتیم،چه اون روزایی که دورهمی و دیوار به دیوار بازی میکردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.

رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد .که قطعا بخشی از اون به خاطر بعضی بی توجهی ها یا قصور من بوده .حالا قراره به جای تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم.برای شاید لبخندی که گوشه صورتی خسته از این دوران بنشونیم.

و حالا « چوب خط » به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور که از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما پخش میشه.

الهام پاوه‌نژاد ، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در «چوب خط» به ایفای نقش می‌پردازند. ظرف روزهای آتی یک بازیگر مطرح دیگر نیز به سریال اضافه خواهد شد.

T2488129.png

D4912792.png