بیوگرافی ندا نوری +عکس

ندا نوری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ندا نوری می‌توان به بازیگری در سریال لیسانسه‌ها 2 اشاره کرد.

ندا نوری

ندا نوری در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ندا نوری در این سال، بازیگری در سریال لیسانسه‌ها 2 به کارگردانی سروش صحت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ندا نوری بازی در سریال لیسانسه‌ها 2 بوده است. ندا نوری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 سریال لیسانسه‌ها 2 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سروش صحت همکاری داشته است. ندا نوری توانست با بازی در سریال لیسانسه‌ها 2 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی و متین ستوده بر تجارب او افزود.

فوق لیسانسه ها

در بیوگرافی ندا نوری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی ندا نوری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار ندا نوری در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم ندا نوری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار ندا نوری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ندا نوری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ندا نوری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی ندا نوری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال لیسانسه‌ها 2 محسوب می‌شود.

وضعیت ازدواج و همسر ندا نوری

از وضعیت ازدواج و همسر ندا نوری اطلاعات دقیقی در دست نیست.

 

ندا نوری