آخرین اخبار بازیگران معروف ایرانی از نوید محمدزاده تا سارا بهرامی

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی جلوی دوربین رفته و با ترانه علیدوستی همبازی شده است. «شب، داخلی، دیوار» اثر وحید جلیلوند آخرین فیلمی است که او بازی کرده است.
سارا بهرامی  پنج شنبه ‌شب در چهاردهمین قسمت برنامه «همرفیق»، به عنوان مهمان اصلی حضور خواهد داشت. او پس از فاطمه معتمدآریا و شبنم مقدمی، سومین بازیگر زنی‌ است که به برنامه دعوت شده است.
رویا نونهالی  فردا شب ساعت 19:30، با فینال مسابقه « عصر جدید » در شبکه سه حضور خواهد داشت. پس از پخش این قسمت، مخاطبان تا 29 اسفند فرصت دارند به اجرای منتخب خود رای بدهند تا برندگان مشخص شوند.
سعید ابوطالب ضبط مسابقه نوروزی « شبهای مافیا » را به پایان رساند. این مسابقه 15 قسمتی، با حضور بازیگران، خوانندگان و چهره‌های ورزشی، در جزیره کیش ضبط شده است و 42 شرکت‌کننده دارد.
ایرج نوذری  اجرای برنامه «کتاب خوب» را برعهده گرفت. این برنامه نوروز 1400 از شبکه چهار پخش خواهد شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز رضوی، خسرو معتضد و مجید قناد از مهمانان این برنامه هستند.
دیبا زاهدی از سه‌شنبه هفته آینده با سریال «هم‌بازی» ساخته سروش محمدزاده، به تلویزیون می‌آید. کامران تفتی، حسین مهری و امیر کاظمی از بازیگران این مجموعه هستند .این سریال هر شب ساعت 21:30 پخش خواهد شد.
مهدی سلوکی در مجموعه «وجدان درد» به کارگردانی مجید پرکار بازی کرده و با بهنوش بختیاری و سامان گوران همبازی شده است. این مجموعه ویژه نوروز تولید می‌شود و از شبکه سلامت روی آنتن می‌رود.