اولین حاشیه‌سازی رامبد جوان در «خندوانه» هفتم

مجری خندوانه در این تک‌گویی که در ابتدای قسمت اول فصل جدید برنامه‌اش پخش شد، با اشاره به این که به مردم حق می‌دهد حالشان «عالی» نباشد، گفت: ولی چیزی که حتما همه باهاش موافقیم این است که باید مقاومت کنیم و باید بجنگیم تا شرایط بهتر و روزهای بهتر برگردد.
همین چند جمله باعث شد تا برخی روزنامه‌نگاران و کاربران در فضای مجازی بار دیگر مساله اقامت این کمدین در خارج از ایران و به دنیا آمدن فرزندش در کانادا را مورد توجه قرار دهند.
مهدی خرمدل روزنامه‌نگار در صفحه توییتر خود با انتشار ویدیوی حرف‌های رامبد جوان نوشته است: نمی‌شود نُه هزار کیلومتر آن طرف‌تر زندگی کنیم و فقط برای کسب درآمد میلیاردی از برنامه ]...[ خندوانه به ایران بیاییم و بعد هم خطاب به مردم بگوییم: «باید مقاومت کنیم»، نه، درستش این است: ما که اینجا زندگی نمی‌کنیم اما شما که زندگی می‌کنید، باید مقاومت کنید!
یاشار نورایی منتقد فیلم هم در پستی از اینستاگرام طعنه‌ای به مجری خندوانه و دیگر سلبریتی‌ها زده: بعد از زاد و ولد در کانادا و خوشگذرانی در آمریکا، باید به تهران برگشت تا جیبمان پر شود و قهقهه بزنیم؛ وه چه زندگی محشری...
به نظر می‌رسد حرف‌های رامبد جوان اشاره‌ای به ادامه همه‌گیری کرونا در ایران و سختی‌های زندگی دارد. در همین زمینه هم عده‌ای با اشاره به این که او هنگام اجرای برنامه ماسک ندارد، به احتمال واکسن زدن او در خارج از کشور اشاره کرده‌اند.
انتقاد از مجری «خندانه» در فضای مجازی داغ است و هشتگ رامبد جوان باز هم داغ شده و به نظر می‌رسد تضاد اظهار نظرهای رسمی چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون با سبک زندگی آنها همچنان بهانه خوبی برای انتقاد و اعتراض مردم و چهره‌های رسانه‌ای است و این داستان همچنان ادامه دارد.