بازیگر نقش لیلا در سریال هم بازی

دیبا زاهدی بازیگر نقش لیلا در سریال هم بازی است که در نوروز 1400 از شبکه دو سیما پخش شد.

سریال نوروزی همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده از شبکه دو سیما پخش شده است. این سریال بازیگرانی زیادی دارد یکی از بازیگران این سریال دیبا زاهدی است که نقش لیلا را بازی می کند.

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی

دیبا زاهدی متولد 7 آذر 1368 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات دیبا زاهدی

دیبا زاهدی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است.

دیبا زاهدی

خانواده دیبا زاهدی

دیبا زاهدی، از کودکی عاشق بازیگری بوده است میگوید خانواده اش مخالف حضور حرفه ای اش در دنیای بازیگر بودند و همین می شود که کنکور مهندسی می دهد.

دیبا زاهدی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شروع فعالیت دیبا زاهدی

دیبا زاهدی بارها در کلاس های بازیگری شرکت کرده است از جمله آنها او از کلاس های زنده یاد استاد حمید سمندریان ، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان یاد میکند.

دیبا زاهدی، از 8 سالگی در تئاتر دانش آموزی بوده ولی با وجود مخالفت خانواده سعی می کرده نمرات خوبی بگیرد تا مانع فعالیت هنری اش نشوند، از طریق کلاس های استاد سمندریان به تهیه کننده فیلم پنج ستاره معرفی شد تا اولین کار بازیگری اش در فیلم پنج ستاره سال 1392 آغاز شد.

دیبا زاهدی، تجربه همکاری با کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، کیومرث پوراحمد و داریوش مهرجویی را در کارنامه دارد.

دیبا زاهدی، برای دومین بار بعد از نهنگ آبی با “آقازاده” به شبکه نمایش خانگی آمد.

دیبا زاهدی در تجربه جدید خود در فیلم سینمایی تیغ و ترمه در جلوی دوربین کیومرث پوراحمد رفت و با بازیگرانی چون سام درخشانی ، لاله اسکندری ، مهران رجبی ، هومن برق نورد و …. در این فیلم سینمایی هم بازی شده است.

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی، همیشه سبک بازی بازیگرانی مثل هدیه تهرانی و لیلا حاتمی را دوست داشتم، اما طرفدار بازیگران پرجنب و جوش سینما هم هستم؛ به نظر من بازیگر باید بتواند در همه نقش‌ها ظاهر شود.

دیبا زاهدی، رشته تحصیلی اش را دوست دارد، ولی به دلیل بازی در کارهای مختلف کمی از آن دور مانده، با این حال اگر فرصت داشته باشد معماری جزو دوست داشتنی ترین فعالیت هایش است.

دیبا زاهدی، هیچ گاردی درباره بازی در تلویزیون ندارم گفت: اما اتفاقی که در تلویزیون می افتد، دیده شدن در حد خیلی وسیع تر از سینما و تئاتر است که اصلا دوست ندارم.

دیبا زاهدی، دوست ندارد روند مشهور شدنش در زمان کوتاهی اتفاق بیافتد، میگوید میخواهم با رزومه قابل توجهی بتوانم مشهور شوم، این بازیگر نقش مریم دختر پرویز پرستویی در فیلم بادیگارد ساخته حاتمی کیا بازی کرده است.