کیک تولد متفاوت ژیلا امیرشاهی /عکس

ژیلا امیرشاهی ، مجری برنامه « به خانه برمیگردیم » به مناسبت سالروز تولدش، پستی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده و نوشته است:

"گرگ و میش صبح ۲۸ فروردین به دنیا آمدم.
در خانواده ای که پدر عاشق شعر و ادبیات و عرفان بود و سجاده نمازش همواره پهن و صدای مناجاتش هنگام نماز شب خواندنش فضای خانه را پر می کرد،و مادری که در زمان خودش در انجمن های بانوان سخنرانی می کرد و شیک پوش بود ،مهربان بود ،و با صفا ،و بی غل و غش.
از کودکی عاشق روانشناسی بودم و همواره نگاهم به اطرافیانم بود و گوشی شنوا و چشمی بینا داشتم تا هر طوراز دستم بر می آمد آرامش را در زندگی دیگران جاری و ساری کنم.
شاید همین هدف مرا به سمت این شغل کشانید،سال ۷۳ به عنوان گوینده در میدان ارک با برنامه (جهان دانش)به رادیو آمدم و بعد سال ۷۶ با (نغمه ها)کار اجرای تلویزیونی رو شروع کردم.
بعدها مردم بارها تاکید کردند که با شنیدن صدا و یا دیدن برنامه هایی که از من می بینند یا می شنوندحس آرامش دارند.
تازه متوجه شدم که چه مسئولیتی به عهده دارم و طی سالها تلاش کردم آرامش را در کلام و رفتارم به مردم عزیز کشورم،انتقال دهم.
در این سالها بسیار به معنای (چگونه می شود خوشبخت بود) فکر می کردم و راههای فراوانی راکه مردم برای خوشبختی انتخاب می کردند، تماشا کردم.
امروز باور دارم خوشبختی یک کلمه است که از درون ذهن انسانها جوانه می زند،رشد می کند و بارور می شود.
با تجربه امروزم، خوشبختی را در آرامش جستجو می کنم،و باور دارم که آرامش نخواهم داشت ،مگر زمانهایی که برای خوشحال کردن و آرامش دیگران تلاش کنم.
از کودکی ناخودآگاه در این راه قدم گذاشتم،و حالا آگاهانه این رفتار راخواهم داشت.
به یاری بهترین رفیق راهم،پروردگار."

ژیلا امیرشاهی