بازیگر خردسال سریال ترش و شیرین کیست؟

بازیگر خردسال سریال ترش و شیرین که در نقش نوید ظاهر شد ، کسی نیست جز سید حسام صالحی که پسر عموی مجید صالحی می باشد.

سید حسام صالحی بازیگر خردسال سریال ترش و شیرین است که از پس نقشی که به او واگذار شده بود به خوبی برآمد. 

سید حسام صالحی در زمان بازی در سریال ترش و شیرین 10 ساله بود ، او پسر عموی مجید صالحی بازیگر مطرح کشور است که با معرفی حسام صالحی به رضا عطاران او را بازیگر کرد. 

حسام صالحی در زمان بازی در سریال ترش و شیرین درسش را در کلاس های تابستانی می خواند تا در مدرسه عقب نباشد. 
سیدحسام صالحی در مصاحبه با مجله نوجوان درباره اینکه چطور برای نقش نوید انتخاب شده است می گوید: پسر عمویم مجید صالحی من را برای این نقش معرفی کرد. اولش دوست نداشتم ولی آقا مجید با من صحبت کرد و من راضی شدم . بعد که به دفتر آقای عصاران رفتم چند سوال سینمایی از من پرید و از من تست خنده و گریه و عصبی شدن و... را گرفت. به هرحال با توجه به چهره ام انتخاب شدم. 

سید حسام صالحی


او درعالم کودکی در پاسخ به این سوال که در آینده هم قصد دارد بازیگری را ادامه دهد می گوید: شغلهایی که من برای آینده ام انتخاب کرده ام اول رئیس جمهور ، بعد نویسنده و اگر نشد فوتبالیست است. 
جالب است بدانید حسام صالحی یک گیمر حرفه ای نیز هست و زمانی در زمان فیلم برداری او نقشی نداشت گیم بازی می کرد. 

حسام صالحی بعد از بازی در سریال ترش و شیرین حسابی جا افتاد و در سال 87 در سریال سه در چهار بازی کرد و سپس فیلم روز اردو را روی پرده سینما داشت. 
حسام صالحی با بازیگران بزرگی همچون شهره لرستانی ، محمد کاسبی ، علی صادقی ، رضا عطاران ، حمید لولایی و ... بازی کرده است. او چند سالی است که راه دیگری را برای زندگی اش انتخاب کرده است و کار جدیدی نمی کند.