بازیگر نقش آرزو در از سرنوشت

مونا کرمی ، بازیگر نقش آرزو در از سرنوشت می باشد. وی با بازی در فصل سوم  این سریال به شهرت رسید. مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در از سرنوشت همچنین در فصل چهارم این سریال نیز بازی کرده است .

مونا کرمی 18 آذر 1369 در مینودشت گلستان متولد شد، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است.

وی تحصیلاتش تا مقطع لیسانس در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده است، با نقش آفرینی کارکتر آرزو در فصل سوم از سرنوشت به خوبی شهرت پیدا کرده است.

 

نقش مونا کرمی در سریال از سرنوشت

مونا کرمی در فصل سوم و چهارم سریال از سرنوشت بازیگر نقش آرزو است و این نقش را در فصل دوم مرضیه موسوی ایفا میکرد.

مونا کرمی در سریال از سرنوشت

 

بازی از 9 سالگی

از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و از سن 9 سالگی با تئاتر عروسکی آغاز کرد و در جشنواره دانش آموزی رتبه اول بازیگری را برای یک نمایش کسب کرده است

 

شروع حرفه ای بازیگری

فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد. او با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد تئاتر شد. اولین فعالیت تلویزیونی مونا کرمی بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش دختری به نام سحر بود که موجب شد تا حدودی شناخته شود.

 

علایق مونا کرمی

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنیس است. مونا بسیار کتاب خوان است و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه‌منداست.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی است وی آشپزی‌ خودش خوب است. او در کارهایش همیشه مورد حمایت پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌ای گفته‌ است اگر پشتوانه حمایت پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهایش برسد.

ازسرنوشت

بازی در سریال های تلویزیونی

مونا کرمی پس از نقش آفرینی در سریال بیمار استاندارد، سال 1394 با  سعید آقاخانی  و بعد از یک وقفه دو ساله وی با سریال " حوالی پاییز " در نقش شیوا دوباره به تلویزیون بازگشت.

ناگفته نماند که این چهره در سریال «دلدار» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در نقش بنفشه نیز به خوبی درخشید

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و ... همبازی است.