بیوگرافی خواهران اسکندری بازیگران تلویزیون و سینما +تصاویر

لاله اسکندری و ستاره اسکندری خواهران بازیگر تلویزیون و سینما هستند. خواهران اسکندری به نام های لاله و ستاره ، از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایرانی هستند. آنها خواهر هنرمند دیگری به نام  سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

لاله ، ستاره و سارا اسکندری در کنار مادرشان

 

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی و یکمین روز از آذر ماه 1354 در تربت حیدریه متولد شد. وی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. خانم اسکندری با بازی در فیلم متولد ماه مهر پا به عرصه بازیگری گذاشت.

آشنایی با همسر لاله اسکندری

در مورد همسر لاله اسکندری هم باید گفت که وی در تبریز با همسرش آقای ساسان فیروزی آشنا شده و بعد از مدتی همکاری با هم ازدواج کردند.

 

لاله اسکندری

عکس لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

بیوگرافی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران هست که چهره ای کاملا شناخته شده در بین مردم دارد و با سریال نرگس سرشناس شد.ستاره اسکندی خواهر لاله اسکندری می باشد این دو خواهر بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشند ستاره اسکندری در سن نوجوانی به بازیگری علاقمند شد و توانست وارد تلویزیون شود در حال حاضر در فیلم ها و سریالهای زیادی به نقش آفرینی پرداخته هست .

همسر ستاره اسکندری

همسر ستاره اسکندری طبق گفته های این بازیگر تایید شده است و خواهرش در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج ستاره اسکندری و همسرش در فضای مجازی خبر داده است. عکس همسر ستاره اسکندری در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام این بازیگر منتشر نشده است و در حال حاضر هیچ تصویری از او در دست نداریم.

ستاره اسکندری | همسر و فرزند و بیوگرافی ستاره اسکندری

 

بیوگرافی و تصاویر ستاره اسکندری بازیگر محبوب

تصویر ستاره اسکندری در کنار مادر ، برادر و خواهرش لاله

اسکندری

 

ستاره و لاله اسکندری درکنار برادرشان