موهای قرمز علی صادقی سوژه رسانه ها شد! +تصاویر

چهره جالب  علی صادقی  در سریال دیو و ماه پیشونی را مشاهده کنید. علی صادقی متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر طنز سینما و تلویزیون اهل ایران است. علی صادقی فارغ التحصیل رشته ی کامپیوتر بوده و تا مقطع کاردانی درس خوانده است. علی صادقی فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. پدر علی صادقی تراشکاری می کند و مادرش خانه دار می باشد.

 

 

علی صادقی

به گزارش ایلنا، ساخت مجموعه  « دیو و ماه پیشونی » به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی مهدی یاری فروردین ماه سال جاری در سکوت خبری آغاز شده و روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می‌کند. 

 

«دیو و ماه پیشونی» بر اساس یکی از افسانه‌های کهن ایرانی نگاشته شده  است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان‌های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود؛ در فضایی فانتزی و شاد همسفر می‌شود،  سفری در دنیای امروز؛ برای کودک درون همه افراد خانواده. 

علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، میرطاهر مظلومی، سیاوش چراغی پور،  احمدرضا اسعدی،  بهراد خرازی، نگین معتضدی، ستایش موسوی، نیلوفر شهیدی، علی کاظمی، الهام جدی، سارا محمدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی و آتش تقی‌پور بازیگران این مجموعه هستند. 

صادق یاری مجری طرح «دیو و ماه پیشونی» است و مذاکرات برای پخش سراسری این سریال از طریق پلتفرم‌های داخلی در حال انجام است. 

عوامل و دست اندرکاران «دیو و ماه پیشونی» عبارتند از: کارگردان: حسین قناعت، مدیر فیلمبرداری: محمد حسن پور، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: عقیل تقی زاده، مدیر تولید: وحید مرادی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه، : رضا سلیمانی، طراح لباس: ماهرخ سلیمانی پور، تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، مدیر تدارکات: مهدی نصراللهی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: ماندانا خانزاده، رنگ و اتالوناژ: امیر ولی خانی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: مهران عبدی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تهیه کننده: مهدی یاری، مجری طرح: صادق یاری، سرمایه گذار: موسسه سرو رسانه پارسیان.

علی صادقی

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی بازیگر سریال های طنز ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و با بازی در سریال خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت رسید. او دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است و بازی در فیلم سینمایی ایکس لارج، عشقولانس و پیتزا مخلوط را در کارنامه هنری خود دارد. علی صادقی پس از خداحافظی از دنیای بازیگری تصویری از تغییر چهره خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

علی صادقی

شروع فعالیت هنری علی صادقی

در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۱ ساله بود بطور اتفاقی در مدرسه، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم تلویزیونی آفتاب عالم تاب بکار گرفته شده و اولین تجربه خود را بدست آورد. در سال ۱۳۷۵ با سریال بهترین تابستان من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال پشت کنکوری ها در سال ۸۱ با فیلم روایت سه گانه در سال ۸۲ وارد سینما شد

در سال ۸۲ با کوچه اقاقیا بکارگردانی رضا عطاران دیده شد. یکسال بعد سال ۸۳ با سریال خانه به دوش رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال ۸۴ نیز با متهم گریخت بسیار درخشان ظاهر شد.

علی صادقی

علایق علی صادقی

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسبشاخدار است.

علی صادقی

و عاشق سفر کردن است و همیشه برای این کار حاضر است او در ایران به شیراز و کیش علاقه بسیاری دارد و در خارج از کشور به جا های کمتر دیده شده سفر کند و لذت ببرد. زیاد کتاب نمی خوانم، بازی با ایکس باکس و پلی استیشن جای خود را دارد، تا دلتان بخواهد فیلم می بینم هر سبکی را هم دوست دارم اما اکشن و کمدی بیشتر بابا میلم است.

ایده آل زندگی ام داشتن مزرعه در استرالیا همراه با نگهداری از گاو است، خوبی اخلاقم اینه که هرگز دروغ نمی گویم و بدی رفتار هم اینه که خیلی رک هستم.

علی صادقی