سفره احسان و خیرات پدر بهاره رهنما +عکس

بهاره رهنما بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران است. بهاره رهنما چند روز پیش پدرش از دست داد و این روزها داغدار مرگ ناگهانی پدرش است. بهاره رهنما به تازگی کارگردانی یک فیلم بلند سینمایی را برعهده دارد. بهاره رهنما اعلام کرد. قرار شده است که خیرات  پدر بهاره رهنما  برای آبرسانی به سیستان وبلوچستان و جنوب کرمان هزینه شود. همچنین بهاره رهنما با انتشار عکسی اعلام کرد هزینه دسته گل و تاج گل هایی که برای پدرش درنظر گرفته می شود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه کنند.

 

بهاره رهنما

 بهاره رهنما در سومین روز درگذشت پدر مرحومش این پست را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد. او با انشار این پست نوشت:  نمیدانستم مادرش چگونه تاب میاورد!؟ اما خدا و روح پاک این دختر جوان به مادر خردمندش خانم دکتر زهره فاضل کمک کرد!

تا قوی و پر توان غم صدف را در مسیر خیر تبدیل به باقیات صالحات کند!

و اما داستان ما:

پدرم ناگهانی رفت ،ناباورانه پذیریفتیم، پدر مادرها هیچوقت برای ما پیر نیستند من سال هاست پدرم در چهل سالگی و مادرم در سی سالگی در ذهنم نقش بسته اند! چروک های دست و صورتشان را نمیبینیم و بی شک مرگشان را باور نداریم !

آخرین کلامش سه بار یاعلی گفتنش در بستر درد و بیماری بود!

تمام مراسمش از لحظه خاکسپاری علی گویان برگزار شد!

و ما از خانواده صدف عزیز آموختیم چیزی جز جاری کردن زندگی در رگ های مردم خوب کشور حال ما و روح پدر خیرمان را شاد نمی کند...

برای شادی روح سیده صدف حسینی و مرحوم مهندس علیرضا رهنما در آستانه سومین روز درگذشت این پدر مهربان فاتحه و صلوات...